دوره آموزشی تورگردانی در آستارا برگزار می شود

آب‌روشن از برگزاری دوره آموزشی تورگردانی و مدیریت فنی بند ب در شهرستان آستارا برای نخستین بار خبر داد.

«مجتبی آب روشن» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندر آستارا گفت: دوره تورگردانی و مدیریت فنی بند ب به منظور تقویت زیرساخت ‌های آموزشی در حوزه گردشگری برگزار می شود.

 

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بندر آستارا با بیان اینکه دستیابی به اهداف كوتاه ‌مدت و بلند مدت در صنعت گردشگری نیازمند برگزاری دوره‌ های آموزشی است، افزود: این دوره های آموزشی با هدف توانمندسازی نیروهای انسانی شاغل در حوزه تورگردانی و مدیریت فنی بند ب برنامه ریزی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در این دوره آموزشی اصول و فنون تورگردانی با بهره گیری از اساتید مجرب تدریس می شود، تصریح کرد: رونق و توسعه در هر بخشی در گروی آموزش است و این مهم در گردشگری به دلیل فرابخشی بودن این صنعت بیش از پیش احساس می شد که با برگزاری این دوره ها در تلاشیم با توجه به گردشگر پذیربودن آستارا به رونق و توسعه این صنعت در شهرستان کمک شایانی کرده باشیم.

 

آب روشن گفت: فعالین حوزه گردشگری و تورگردانی که علاقمند به شرکت در دوره های تورگردانی و مدیریت فنی بند ب می باشند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به اداره میراث فرهنگی،گردشگری وصنایع دستی آستارا مراجعه کنند.

 

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بندر آستارا درخواست کتبی، مدارک شناسایی و مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی را از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام و شرکت در دوره های آموزشی تورگردانی و مدیریت فنی بند ب  دانست و خاطرنشان کرد: به شرکت کنندگان در دوره پس از اخذ آزمون و قبولی گواهینامه و کارت لیدری اعطا می شود.

 

کد خبر 1073868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha