برنامه های هفته حجاب و عفاف در جهرم تشریح شد

زارعی از برگزاری برنامه های فرهنگی، هنری، مسابقات مجازی و... با محوریت فضای مجازی به مناسبت هفته حجاب و عفاف در شهرستان جهرم خبر داد.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، از برگزاری برنامه های هفته حجاب و عفاف در جهرم خبر داد و گفت: این برنامه ها با محوریت فضای مجازی توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم با اشاره به معرفی الگوهای موفق بانوان محجبه به مناسبت هفته حجاب و عفاف، افزود: برپایی نمایشگاه های عکس، پوستر و تراکت در فضای مجازی، فضاسازی شهری متناسب با این هفته، برگزاری مسابقه های تلفنی و پیامکی و... از دیگر برنامه های هفته حجاب و عفاف است.

 

وی از برگزاری گشت های ویژه لسانی با هماهنگی دادستانی جهرم را از جمله برنامه های این هفته عنوان کرد و اظهار داشت: برپایی نمایشگاه محصولات عفاف و حجاب به همراه تخفیف های ویژه، معرفی چهره های هالیوودی و سینمایی محجب شده، تولید و توزیع محتواها، کلیپ ها و عکس نوشته های مناسب با هفته عفاف و حجاب در فضای مجازی، گفتگوهای چالشی در قالب مصاحبه با برخی از دختران توسط حوزه های مقاومت بسیج خواهران، از دیگر برنامه های این هفته به شمار می آید.

 

زارعی در پایان گفت: برنامه های هفته حجاب و عفاف از روز دوشنبه 21 تیرماه به مدت یک هفته و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

کد خبر 1073958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha