استان مرکزی یکی از پنج استان فعال در جهاد خانه سازی

رضایی گفت: استان مرکزی یکی از پنج استان فعال کشور در جهاد خانه سازی است.

«محمدرضا رضایی» با اشاره به پروژه شهرک شهید سلیمانی(ره) اراک و فعالیت های شرکت جهاد خانه سازی استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: شرکت جهاد خانه سازی استان مرکزی در زمان فرماندهی سرلشکر محسن رضایی در سپاه پاسداران و با حضور ایشان در استان مرکزی افتتاح و راه اندازی شد که تاکنون بیش از ۳ هزار واحد مسکونی برای پرسنل استان مرکزی اعم از پاسدار، ایثارگران و بسیجیان احداث شده است.

 

مدیر عامل شرکت جهاد خانه سازی استان مرکزی با اشاره به اینکه همزمان این شرکت در استان های همدان و لرستان نیز نقش آفرینی کرده است، افزود: با وجود مشکلاتی که در کشور در طی سال های اخیر وجود داشته در برخی از استان ها فعالیت شرکت جهاد خانه سازیشان متوقف شد.

 

وی با اشاره به فعالیت های گسترده شرکت جهاد خانه سازی در استان مرکزی، بیان کرد: با توجه به فعالیت ها و عملکرد بسیار خوبی که داشته و همچنین پروژه جدیدی که به تازگی شروع شده توقف فعالیت شرکت از دستور کار خارج شد و استان مرکزی یکی از پنج استان فعال است که شرکت جهاد به فعالیت خود ادامه می دهد.

 

رضایی در ادامه اضافه کرد: استان مرکزی یکی از اولین استان های کشور است که پروژه مسکن پرسنل را شروع کرده و این برگرفته از تلاش های شبانه روزی و مجاهدت های سردار کریمی فرماندهی محترم سپاه روح الله است که در کنار همه ماموریت ها موضوع مسکن پرسنل را دنبال می کنند.

 

پروژه ساخت مسکن پرسنل سپاه مزین به نام سردار سلیمانی

 

مدیر عامل شرکت جهاد خانه سازی استان مرکزی با بیان اینکه پروژه ساخت مسکن پرسنل سپاه پاسداران مزین به نام زیبای سردار دل ها شهرک شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده است، گفت: ساخت شهرک شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد و با این اقدام به طرح ملی مسکن که توسط دولت در حال اجرا است نیز کمک فراوانی شد.

 

وی با بیان اینکه همکاری شرکت جهاد خانه سازی با اداره راه و شهرسازی و استانداری برای شروع طرح مسکن ملی بسیار چشمگیر است، گفت: در سفر وزیر راه و شهرسازی، ایشان از شرکت جهاد خانه سازی به دلیل تعامل و اقدامات جهادی تقدیر ویژه کردند.

 

رضایی در ادامه با اشاره به اینکه طرح اقدام ملی مسکن از یکسال گذشته هم برای عموم مردم استان و هم برای پرسنل نیروهای مسلح استان شروع شده است، افزود: استان مرکزی یکی از استان های برتر در حوزه مسکن پرسنل نیروهای مسلح است.

 

وی با بیان اینکه در مجموع ۱ هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی برای پرسنل سپاه پاسداران در شهرک شهید سلیمانی ساخته می شود، گفت: این عزیزان کلیه شرایط طرح اقدام ملی مسکن را داشته و هم عضو صندوق مسکن می باشند و در تعاونی مسکن نیز سرمایه گذاری کرده اند، لذا هیچ گونه تفاوتی با مردم عادی ندارند.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: در مرحله اول استارت ۶۵۰ واحد مسکونی زده شده که در این مرحله ۵۰ درصد از فاقدین مسکن در پرسنل سپاه و بسیج پوشش داده می شوند.

 

مدیر عامل شرکت جهاد خانه سازی استان مرکزی با بیان اینکه در مجموع با ۱ هزار و ۲۵۰ واحد کل پرسنل نیز پوشش داده خواهند شد، گفت: شرکت جهاد خانه سازی یک شرکت انتفاعی نیست و دنبال سود نمی باشد و سعی شده برای پرسنل تا جایی که می توانیم قیمت ها مناسب تمام شود تا بتوانیم دغدغه مسکن پرسنل را برطرف کنیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه اکنون بیش از یک سال از شروع ساخت شهرک شهید سلیمانی می گذرد، گفت: در این یک سال با مجاهدت های شبانه روزی رکورد ساخت مسکن در استان و حتی در کشور زده شده چراکه هم اکنون پیشرفت پروژه حدودا ۴۰ درصد است که نشان از تلاش های شبانه روزی همه افراد دخیل در پروژه دارد.

 

رضایی بیان کرد: کلیه استانداردهای لازم در شهرک شهید سلیمانی با دقت و حساسیت ویژه ای دنبال می شود و همه امکانات از جمله مسجد، مدرسه، مرکز خرید، فضای سبز، پارک، ساختمان اداری و مجموعه های فرهنگی و ورزشی در آن تعبیه شده که هر آپارتمان ۸ طبقه که ۶ طبقه آن مسکونی است.

کد خبر 1073968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha