اجرای طرح «سفره کَرم غدیر» در اصفهان

حجت الاسلام دست افکن با یادآوری توزیع ۴۰۰ هزار قرص نان و ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم در سال گذشته، از اجرای طرح «سفره کَرم غدیر»در ۱۵ منطقه اصفهان با همکاری بسیج و مساجد شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزار شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام «اسماعیل دست افکن» در جلسه بنیاد غدیر شهرستان گلپایگان با تشریح چگونگی شکل گیری بنیاد غدیر درکشور، در خصوص فعالیت ای این بنیاد در استان اصفهان گفت: باز سازی واقعه غدیر در شهرک کوثر اصفهان با جمعیت حدود شش هزار و اجرای برنامه با موضوع غدیر در سه شب و با استقبال ۶۰ هزار نفری در باغ فدک اصفهان، یکی از فعالیت های این بنیاد، پیش از شیوع بیماری کرونا بود.
دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان اصفهان با یادآوری برافراشته شدن پرچم ۲۵۰ متری در دامنه کوه صفه اصفهان در سال گذشته، بیان کرد: حدود ۴۰۰ هزار پرس غذا در طرح اطعام غدیر در شهر اصفهان توزیع شد که ۱۱۰ هزار پرس آن توسط تنها هزار و ۱۰۰ جوان در دانشگاه اصفهان آماده شد و ۱۸ هزار پرس آن در مسجدی در زینبیه اصفهان توزیع شد
وی به طرح سفره کرم غدیر در سال گذشته با توزیع حدود ۴۰۰ هزار قرص نان توسط ۱۱۰ نانوایی در شهر اصفهان اشاره کرد و افزود: این طرح با همیاری مردم و خيران، بسیج و مساجد در ۱۵ منطقه اصفهان اجرا می شود.
حجت الاسلام دست افکن از ایجاد کمینه بانوان و ایجاد سایتی برای رفع شبهات غدیر در بنیاد غدیر استان خبر داد و تبیین کرد: طرح «یاوران غدیر» در این بنیاد با هدف سامان دهی کمک های مردمی غدیر شکل گرفته است و در آن هرکس به میزان توانایی خود به برپایی آیین های غدیر کمک می کند.
دبیر اجرایی بنیاد غدیر استان اصفهان، پیشنهاد افتتاح پروژه ها، اختصاص بخشی از خطبه های نماز جمعه به خطبه غدیر، تبیین دعاهای جامعه کبیره و زیارت غدیریه در مساجد و برپایی ایستگاه های صلواتی سلامت در ایام عیدهای قربان تا غدیر را داد.

وی در پایان براجرای همه برنامه های  عید غدیر برمبنای دستورالعمل های ستاد ملی کرونا تاکید کرد./

کد خبر 1074000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha