اهداف نظام اسلامی باید به واسطه بیانیه گام دوم انقلاب ریل گذاری شود

حجت الاسلام مهدوی‌پور با بیان اینکه گام دوم انقلاب انشاء نیست، گفت: اهداف نظام اسلامی باید به واسطه بیانیه گام دوم انقلاب ریل گذاری شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حجت الاسلام رحیم مهدوی پور» امروز (18 تیرماه) در خطبه های نماز جمعه این هفته خراسان شمالی که در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با تأکید بر رعایت تقوای الهی، آن را بهترین راه رسیدن به حیات طیبه دانست.

 

 

امام جمعه موقت بجنورد با بیان اینکه در آستانه سالروز شهادت امام جواد(ع) قرار داریم، ضمن بیان ویژگی های آن حضرت، ایشان را الگوی مناسب برای جوانان خواند.

 

 

وی با اشاره به اول ذی الحجه، سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، افزود: داشتن بینش توحیدی، عدم توجه به امورات باطل و درک متقابل از مهمترین اصول زندگی این بزرگان بود که باید جوانان ما نیز برای داشتن یک زندگی موفق و شیرین به این اصول توجه کنند.

 

 

حجت الاسلام مهدوی پور در ادامه به انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و اظهارکرد: خدا را شاکریم که علی‌رغم کارشکنی های سنگین دشمنان داخلی و خارجی برای عدم حضور ملت در پای صندوق های رأی، مردم هم خوب شرکت کردند و هم خوب انتخاب کردند.

 

 

امام جمعه موقت بجنورد با بیان اینکه دولت و مردم تکالیفی در قبال یکدیگر دارند، گفت: مردم باید دولت آینده را در اجرای برنامه هایش کمک کند و دولت نیز به وعده های خود عمل کند.

 

 

وی افزود: گام دوم انقلاب انشاء نیست، بلکه بیانه ای است که باید به واسطه آن ریل گذاری و تبدیل به نقشه راه شود.

 

 

وی تلاش مجاهدانه برای کاهش مشکلات معیشتی و کرونایی، ساده زیستی، رعایت سبک زندگی علوی در حکومت داری، توجه به تولید داخلی و ریشه کنی فقر و بیکاری را از جمله مطالبات مردم از دولت منتخب عنوان کرد.

 

 

حجت الاسلام مهدوی پور همچنین در  پایان با اشاره به افزایش دما و رشد مصرف برق در کشور، اظهارکرد: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان، میزان مصرف برق به طور بی سابقه ای افزایش یافته و این روند تامین برق کشور را با مشکل مواجه کرده  که باید با مدیریت، صرفه جویی و مصرف بهینه این مشکل را نیز رفع کرد.

 

 

 

 

کد خبر 1074111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha