معرفی اعضای جدید اتحادیه‌های قرآنی در استان کهگیلویه و بویراحمد

انتخابات اتحادیه ها و تشکل های قرآنی وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، با حضور نمایندگان معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اتحادیه های قرآنی کشور، انتخابات اتحادیه ها و تشکل های قرآنی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

 

جبار موسوی نماینده معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برگزاری این انتخابات گفت: بر اساس اصل 44 باید فعالیت های قرآنی به مردم واگذار شود و این انتخابات در همین راستا برگزار می شود که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در در چارچوب مجموعه قوانین و مقررات از فعالیت های قرآنی در  کند.

حسین اسلامی نماینده اتحادیه های قرآنی در ادامه گفت: با هماهنگی که بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی شکل گرفت فعالیت های قرآنی در کشور منسجم تر شد.

وی از برگزاری نشست هایی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای اختصاص ردیف بودجه و اعتبارات قرآنی خبر داد و افزود: امیدواریم در ساختار بودجه به حوزه قرآن بیش از پیش توجه شود.


جان محمد خوب پور مدیر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست بیان کرد: با هم گرایی بسیار خوبی که بین فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی ایجاد شد، شاهد برنامه های مشارکتی خوبی در حوزه قرآن در استان بوده ایم.

وی ضمن تقدیر از زحمات اتحادیه قرآنی استان از اعضای جدید خواست تا برای اعتبارات با مسئولین استانی ارتباط بیشری برقرار کنند.

 

بر پایه این گزارش، انتخابات اتحادیه ها و تشکل های قرآنی وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار و اعضای جدید هیئت مدیره و بازرسی به شرح زیر انتخاب شدند
 

اعضای هیات مدیره:
1-سیدخدادوست موسوی سادات
2-سید محمدظاهر سیاوش
3-معصومه ساعدی
4-سید رضا ولایتی نسب
5- زهرا جهان آرا

اعضای بازرسین:
1-زهرا رسائی نیا
2- سعید محمودی
3-رقیه رسم

کد خبر 1074139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha