اولین جشنواره هنرهای تجسمی «قربان تا غدیر» در زیرکوه برگزار می شود

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی زیرکوه با بیان اینکه اولین جشنواره هنرهای تجسمی «قربان تا غدیر» در زیرکوه برگزار می شود، گفت: هنرمندان تا هشتم مرداد ماه مهلت دارند آثار خود را در قالب خوشنویسی، پوستر و تصویرسازی برای شرکت در این جشنواره ارسال کنند.

«سیدهاشم نبوی آبیز» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زیرکوه در نظر دارد تا به مناسبت فرارسیدن دهه امامت و ولایت اولین جشنواره هنرهای تجسمی «از قربان تا غدیر» را برگزار کند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زیرکوه در ادامه بیان کرد: جشنواره هنرهای تجسمی «از قربان تا غدیر» با محوریت دهه ولایت در قالب خوشنویسی، پوستر و تصویرسازی برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه  هنرمندان در هر بخش مجاز به ارسال پنج اثر هستند، گفت: هنرمندان توجه داشته باشند که در بخــش خوشـنویسی و تصویرســازی اســــکن با کیفیت اثر ارسال شود و در بخش پوســتر آثار به دوصـورت تایپــــوگرافی و تصویـری قابل پذیرش است.

 

نبوی آبیز با اشاره به اینکه هنرمندان تا هشتم مردادماه مهلت دارند تا در این جشنواره شرکت کنند، افزود: هنرمندان می توانند آثار خود را به صورت فایل زیپ شده به نشانی farhng.zirkoh@gmail.com ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 05632504945 تماس بگیرند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زیرکوه گفت: هدف از برگزاری این جشنواره گرامیداشت دهه امامت و ولایت است و محوریت آثار بر اساس داستان ها و روایات قرآنی و خطبه های نهج البلاغه قرار دارد.

 

 

 

کد خبر 1074240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha