ضرورت توجه دولت به پروژه های نیمه تمام

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت تلاش‌های خوبی برای رفع موانع و توسعه انجام داده، اما یک سری پروژه هایی هست که باید توجه ویژه‌ای به آنها شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسینعلی امیری» امروز (۱۹ تیر ماه) در ابتدای سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار، معاون سیاسی و امنیتی، معاون توسعه منابع استانداری با آیت الله سیدنصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج دیدار کردند.

 

آیت الله «سید نصیر حسینی» در این دیدار گفت: مردم این استان تا قبل از انقلاب اسلامی در محرومیت کامل قرار داشتند و اکنون شهد شیرین خدمات نظام و دولت را چشیده اند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج اظهار کرد: هم اینک طرح های متعددی در حوزه های مختلف در حال انجام است که توجه ویژه به این طرح ها و پروژه ها، باعث توسعه و شکوفایی استان خواهد شد.
 

وی افزود: این مردم در دوران هشت ساله جنگ بیشترین سهم مشارکت را داشته اند و حتی در انتخابات نیز همیشه مشارکت چشم گیری دارند که جزو رتبه های نخست کشور بوده اند.
 

آیت الله حسینی تاکید کرد: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت های بسیار خوبی دارد و تاکنون خدمات ارزشمندی صورت گرفته است، اما می طلبد این کمک ها و تلاش ها ادامه یابد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه دشمن به دنبال تحریم ها برای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی بود، گفت: با تلاش های مسئولان و تدابیر مقام معظم رهبری و توجه خاص اولیای الهی، انقلاب و نظام و ملت با قدرت و قوت حیات سیاسی و اجتماعی خود را ادامه می‌دهد.

 

وی گفت: دولت تلاش‌های خوبی برای رفع موانع و توسعه انجام داده، اما یک سری پروژه هایی هست که باید توجه ویژه‌ای به آنها شود.

کد خبر 1074427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha