طلاب جوان از سرزنش ملامتگران ناامید نشوند

آشتیانی گفت: طلاب جوان از سرزنش ملامتگران و سرزنش کنندگان ناامید نشوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، اردوی یک روزه طلاب جدید الورود حوزه علمیه ریحانه النبی (س) ورودی سیکل به امامزادگان آستانه با هدف آشنایی هر چه بیشتر طلاب جدید الورود و تشویق بیشتر آنها به حضور در حوزه برگزار شد.


در این اردوی یک روزه طلاب علوم دینی به شهر آستانه رفته و علاوه بر زیارت امامزادگان آستانه برنامه های آموزشی، تفریحی نیز داشتند.

 

«آشتیایی» با اشاره به اینکه طلاب حوزه علمیه ریحانه النبی (س) ورودی سیکل هستند و تازه به حوزه علمیه پا گذاشته اند، گفت: حضور در مدارس علمیه، و تحصیل در این مراکز افتخاری برای طلاب جوان است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه، ضمن تبریک و خیر مقدم به دختران نوجوان به عرصه طلبگی، افزود: حضور شما توفیق و دعوتی از جانب حضرت ولیعصر (عج است چرا که مدیر و صاحب مدارس علمیه حضرت حجت (عج) است.

 

وی با تاکید بر اینکه شما باید ارزش این دعوت را بدانند و در این راه اخلاص داشته باشند، خاطر نشان کرد: شما طلاب جوان از سرزنش ملامتگران خسته و نا امید نشوند و افتخار کنند که به تحصیل علم در مکتب حضرت زهرا(س) فراخوانده شده اید.

 

این استاد حوزه و دانشگاه به اهمیت مطالعه اشاره کرد و گفت: کتاب ارواح مهربانی را مطالعه کنند تا با شور وشوق و جدییت بیشتر در این راه قدم بگذارند.

کد خبر 1074463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha