جشن جوانه‌های صالحین در شهر جلیل‌آباد برگزار می‌شود

شهردار بخش جليل ‌آباد شهرستان پيشوا از برگزاري جشن جوانه‌های صالحین در اين شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، نشست هماهنگی برنامه‌های هفته عفاف و حجاب با حضور  شهردار، کریمی مسئول بسیج خواهران حوزه ام‌البنین(س) و تاجیک جانشین بسیج حوزه شهید بهشتی جلیل‌آباد برگزار شد.

محمدمهدی قمی شهردار جليل آباد در اين نشست گفت:‌ جلیل‌آباد شهری با مردمان اصیل و دارای علقه‌های مذهبی است و خاصه بانوان این خطه سرآمد عفاف و حجاب به‌عنوان ضامن کرامت انسانی و صیانت از حریم خانواده هستند.
وي افزود: حفظ و اشاعه و ارتقای کیفی فرهنگ حجاب، مستلزم اقدامات منسجم و برنامه‌ریزی شده توسط همه دستگاه‌هاست و در این بین مدیریت شهری جلیل‌آباد اجرای برنامه‌های آموزشی و ترویجی را به‌منظور تبیین این مهم در دستور کار دارد.
قمي با اشاره به حمايت از برنامه هاي فرهنگي توسط شهرداري بيان كرد: با توجه به تکالیف شهرداری در زمینه ترویج فرهنگ حجاب، از طرح‌ها و ایده‌های فرهنگی و هنری مرتبط با موضوع حجاب حمایت خواهیم کرد.
شهردار جليل آباد بيان كرد:‌ در این راستا، جشن و افتتاحیه طرح جوانه‌های صالحین با مشارکت شهرداری جلیل‌آباد، بسیج و سپاه شهرستان پیشوا با محوریت عفاف و حجاب و ازدواج آسان روز دوشنبه ۲۱ تیرماه ساعت ۱۸:۴۵ برگزار می‌شود.

کد خبر 1074805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha