دعوت از کارآفرینان آستارایی برای شرکت در جشنواره «کارآفرینان برتر»

قاضی پور از کارآفرینان آستارایی برای شرکت در چهاردهمین جشنواره انتخاب «کارآفرینان برتر» دعوت کرد.

«شهلا قاضی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: جشنواره کارآفرینان برتر همه ساله با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان در سراسر کشور برگزار می شود.

 

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بندر آستارا شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر و معرفی آنان به عنوان الگو به آحاد مردم به ویژه جوانان، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه ‌های مختلف اقتصادی - اجتماعی، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور را از مهم ترین اهداف جشنواره «کارآفرینان برتر» اعلام کرد و افزود: با برگزاری این جشنواره ضمن شناسایی، انتخاب و معرفی الگوهای برتر کارآفرینی به جامعه، گام موثری در راستای ترویج کارآفرینی و توسعه کشور نیز برداشته می ‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه ثبت نام چهاردهمین جشنواره «کارآفرینان برتر» از اول تیرماه شروع شده است، تصریح کرد: ثبت نام در این جشنواره تا دهم مردادماه ادامه دارد.

 

قاضی پور گفت: از تمامی کارآفرینان آستارایی دعوت می‌شود برای ثبت‌نام در این جشنواره به سامانه کارآفرینان برتر به آدرس WWW.KARAFARINANEBARTAR.IR یا karafarinanebartar.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

 

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بندر آستارا خاطرنشان کرد: کارآفرینان می‌توانند در صورت لزوم با شماره تلفن‌ ۳-۳۳۴۶۱۷۰۱-۰۱۳ داخلی ۱۸۵ تماس گرفته و یا با مراجعه به دبیرخانه این جشنواره واقع در رشت- میدان انتظام- کوچه نظام پزشکی- اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان مراجعه و از جزئیات این جشنواره با خبر شوند.

کد خبر 1074821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha