اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش‌آموزان کردستانی در تابستان

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان از اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش‌آموزان در تابستان جاری خبر داد.

صدیقه عبدالهی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان گفت: این طرح برای دانش‌آموزان دارای سطوح عملکرد تحصیلی نیاز به آموزش و تلاش بیشتر و قابل قبول و با هدف مداخله آموزشی و جبران یادگیری دانش‌آموزان دارای افت تحصیلی انجام می‌شود.

 



وی با بیان اینکه در همین راستا کمیته تخصصی آموزشی و پرورشی در سطح استان با هدف مداخله آموزشی و جبران و تثبیت یادگیری دانش‌آموزان دارای ٱفت تحصیلی به منظور تعمیق یادگیری و تقویت بنیه علمی این دانش آموزان تشکیل شده است، اظهار کرد: کمیته‌های متناظر در سطح شهرستان‌ها و مناطق و هم چنین مدارس با حضور اعضای شورای مدرسه تشکیل و برنامه های ابلاغی ، اجرایی می شود. 

 

 

عبدالهی بازه زمانی اجرای طرح را از روز شنبه 19 تیرماه تا چهارشنبه سوم شهریور ماه 1400 به میزان دو جلسه آموزشی در هر هفته و جمعا 14 جلسه آموزشی عنوان کرد.

 

 

وی گفت: این طرح در تمام مدارس ابتدایی برای دانش‌آموزان دارای سطوح عملکرد نیاز به آموزش و تلاش بیشتر و قابل قبول لازم الاجرا است.

 



معاون آموزش ابتدایی استان به مخاطبین طرح نیز اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی دارای سطوح عملکرد نیاز به آموزش و تلاش بیشتر و قابل قبول در دروس فارسی و ریاضی و دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی دارای سطوح عملکرد نیاز به آموزش و تلاش بیشتر و قابل قبول در دروس فارسی، ریاضی و علوم تجربی مشمول این طرح هستند.

 

 

عبدالهی افزود: شهرستان‌ها و مناطق می‌توانند بر اساس تفاهم نامه سه جانبه بین آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و سازمان بسیج دانشجویی از پتانسیل دانشجویان دانشگاه فرهنگیان نیز در اجرای طرح استفاده کنند.

 



وی در پایان ابراز امیدواری کرد با اجرای اقدامات و فعالیت‌های اثر بخش توسط دست‌اندرکاران امر، شرایط بهبود، ارتقاء و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان بیش از پیش فراهم شود.
 

کد خبر 1074843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha