شورای پنجم طرح ها و لوایح باقی مانده را تعیین تکلیف می کند

حیدری گفت:شورای پنجم در روزهای باقی مانده از این دوره سعی کرده تا طرح ها و لوایح باقی مانده را تعیین تکلیف کند و درکنار آن فعالیت ها برای تفریغ بودجه شهرداری مشهد نیز در کمیسیون های تخصصی و تلفیق ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد رضا حیدری» امروز(۲۱ تیر) در یکصدو سی و هفتمین جلسه علنی شورای شهر مشهد گفت: شورای پنجم در روزهای باقی مانده از این دوره سعی کرده تا طرح ها و لوایح باقی مانده را تعیین تکلیف کند و درکنار آن فعالیت ها برای تفریغ بودجه شهرداری مشهد نیز در کمیسیون های تخصصی و تلفیق ادامه دارد و امیدواریم در پایان دوره طرح ها و لوایح تعیین تکلیف شده باشد.

 

رئیس شورای شهر مشهد اضافه کرد: در شهرداری نیز همکارانمان با تلاشی فداکارانه و عزم جزم درحال فعالیت هستند و در بازدید از پروژه ها می بینیم که همان انگیزه که از ابتدا در اجرای پروژه ها داشته اند؛ هنوز نیز ادامه دارد.

 

وی تصریح کرد: پروژه های باقی مانده همچنان فعال هستند و از این میان امروز پروژه مهم و اثر گذار در توسعه اجتماعی با نام«کوهشار» با توجه به وضعیت قرمز بدون مراسم افتتاح در اختیار مردم قرارخواهد گرفت.

 

حیدری با بیان اینکه کوهشار فضایی بسیار مناسب و مفرحی را برای مردم به ویژه ساکنان منطقه سیدی و اطراف آن ایجاد می کند، اظهارکرد: جا دارد از زحمات شهردار مشهد به ویژه معاون خدمات شهری و همکارانشان که پروژه ای سه ساله را ظرف ۸ ماه به بهره برداری رسانده اند، تشکر کنم.

 

رئیس شورای شهر مشهد اضافه کرد: در کنار پروژه کوهشار، آخر این هفته افتتاح پارکینگ پرستار را خواهیم داشت، در منطقه ای که به دلیل وجود مطب پزشکان و مراکز درمانی با مشکل کمبود پارکینگ مواجه بودیم که افتتاح این پارکینگ هرچند شاید نتواند تمام مشکل را حل کند اما بخشی از مشکل کمبود پارکینگ را در خیابان احمد آباد برطرف خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: همچنین پروژه هایی مانند رود پارک، زیست پارک، مسیر جاده سردخانه، گودکشتی با چوخه بابا نظر و تعداد دیگری از پروژه های عمرانی نیز طی روزهای آینده آماده بهره برداری خواهند شد و این موضوع نشان دهنده این است که رویکرد مدیریت شهری تمام تلاششان این بوده که تا آخرین فرصت و زمانی که وجود دارد به مردم ارائه خدمت کنند.

کد خبر 1074957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha