گروه های نمایشی آران و بیدگل در سامانه استقرار نام نویسی کنند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از بازگشایی سامانه استقرار و ثبت گروه های نمایشی در این سامانه خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: سامانه استقرار از ابتدای تیرماه سال جاری توسط اداره کل هنرهای نمایشی آماده بررسی و کارشناسی اسناد متقاضیان جهت دریافت پروانه فعالیت گروه و پوشش حداکثری و ایجاد فرصت به متقاضیان این حوزه است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: درخواست کننده به عنوان سرپرست گروه متقاضی ثبت  و صدور پروانه فعالیت نمایش، بایستی ضمن مطالعه دقیق آیین نامه تأسیس و ثبت گروه های نمایش، نسبت به تکمیل فرم های اینترنتی در سامانه به نشانی https://esteghrar.ir اقدام کند و ثبت نام اولیه خود را با دریافت گزارش نهایی انجام داده و بدین وسیله گروه های نمایشی را به ثبت رساند.


ضابطی افزود: همچنین لازم است که اطلاعات سوابق کل اعضا، سوابق اجرایی و هنری تمام اعضای گروه نیز در این سامانه ثبت شود و لزوما گروه های نمایشی که در این سامانه ثبت نام کرده و مجوز و شماره ثبت گروه خود را دریافت نمایند تحت حمایت قرار می گیرند.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل ابراز امیدواری کرد: گروه های نمایشی شهرستان در سامانه «استقرار» ثبت نام کنند تا بدین وسیله گروه های نمایشی ثبت شده و با بارگزاری فعالیت های هنری خود در سامانه استقرار از مزایای لازم در این حوزه بهره مند شوند.

 

ضابطی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ هنرمند عرصه نمایشی در قالب ۱۰ گروه نمایشی در شهرستان آران و بیدگل فعالیت می کنند، افزود: با راه اندازی سامانه صدور مجوز آثار نمایشی مدیران تماشاخانه‌ها و متقاضیان اجراهای محیطی می‌توانند فرآیند صدور مجوز را از طریق این سامانه پیگیری کنند.

 

کد خبر 1075222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha