ترویج فرهنگ حجاب و عفاف بسترحغظ سلامت جامعه است

جهان افروز با اشاره به اهمیت مشارکت عمومی در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، گفت: نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف بستر تقویت سلامت خانواده ها و جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « روح انگیز جهان افروز» امروز(22 تیر) در مراسم هفته حجاب و عفاف که در اداره کل بیمه سلامت استان برگزار شد، اظهار داشت: ترویج و نهادینه سازی فرهنگ حجاب وعفاف بستر سلامت خانواده و جامعه است.

 

دبیر حجاب و عفاف استان لرستان با تاکید بر ضرورت مشارکت دستگاه های اجرایی و فرهنگی در راستایی ترویج و نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف، اظهار کرد: اداره کل بیمه سلامت لرستان در حوزه فرهنگی بخوبی عمل کرده و یکی از فعالترین اداره در این حوزه است.


 وی ادامه داد: اداره کل بیمه سلامت استان لرستان از آنجا که کار اصلی آن در حوزه فرهنگی نیست اما از متولیان فرهنگ هم جلوتر  و به خوبی در این راستا حرکت کرده است.
 

جهان افزوز بیان کرد: حجاب یکی از ضروریات دین اسلام است که باید آن را به جای آورد ما در پذیرش دین اسلام آزاد هستیم و  در اصل پذیرش اسلام فرد مخیر است و خداوند را باید به عنوان به وجود آورده خود قبول داشته باشد همان طور که پذیرفته‌ایم مسلمان باشیم باید ملزومات حجاب را هم رعایت کنیم.
 

دبیر حجاب  عفاف استان لرستان اظهار کرد:  انسان در برخورد با مسائل فرهنگی دو بعد شخصیتی و جنسیتی دارد که اگر بانوان بدون پوشش حجاب وارد جامعه شوند بعد جنسیتی آن در خطر است و از آنجا که حجاب بعد شخصیتی زن را تشکیل می دهد باید بر ضرورت آن توجه داشته باشیم

کد خبر 1075444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha