اقدامات لازم برای ارتقا درمانگاه تخصصی دهلران صورت گرفته است

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: مکاتبات و رایزنی های لازم برای ارتقاء درمانگاه تامین اجتماعی به درمانگاه تخصصی صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «علیرضا رمضانی» در دیدار با فرماندار شهرستان دهلران، اظهار کرد: ارائه خدمات درمانی از جمله حمایتهایی است که به لحاظ ارتباط با سلامت بیمه شدگان و خانواده آنان از اهمیت بسیاری برای بیمه شدگان و هم برای سازمان تأمین اجتماعی برخوردار است.

 

وی تصریح کرد: خوشبختانه در استان ایلام تلاش شده که در بحث درمان جامعه هدف اقدامات و پیگیری های خوبی صورت بگیرد و مجموعه همکاران ما در تلاش هستند به نحو مطلوبی به بیمه شدگان خدمات ارائه دهند.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: کمبودهایی در مراکز در مانی وجود دارد که تلاش شده  با رایزنی با مرکز مشکلات و کمبود ها مرتفع شوند.

 

وی یادآور شد: برای بالا بردن سطح خدمات آزمایشگاهی درمانگاه دهلران یک دستگاه پیشرفته به ارزش 800میلیون تومان  تحویل مرکز شده است.

 

رمضانی گفت: تعداد 254 قلم داروی در داروخانه شهرستان دهلران و بر اساس نیازهای اکثریت جامعه  و برحسب دستور پزشک تجویز و بین  مراجعه کنندگان  توزیع می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در بحث خدمات دندان پزشکی همه امکانات مورد نیاز در درمانگاه فراهم شده ولی به خاطر نبود پزشک فعلا خدمات به مراجعه کنندگان  ارائه نمی شود و ما این آمادگی را داریم که پزشک اعلام همکاری کند زمینه جذب آن را در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم خواهیم کرد.

 

 

 

 

کد خبر 1075466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha