تیزر اولین جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک منتشر شد

تیزر رسمی اولین جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک که بهنام فردافشار آن را ساخته منتشر شد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک ، بهنام فرد افشار مستندساز، کارگردان و تدوینگر ؛ که پیش از این با جشنواره‌های فیلم فجر، تئاتر فجر، نمایش کودک و نوجوان همدان و جشنواره فیلم یاس در بخش مستند‌سازی جشنواره و تهیه کلیپ‌های افتتاحیه و اختتامیه همکاری داشته تیزر جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک را ساخته است.

این تیزر انیمیشنی با استفاده از عناصر اصلی در پوستر جشنواره، طراحی و تولید شده است.

فرد افشار از سال 1381 فعالیت خود را در زمینه فیلمسازی آغاز کرده و با موسسات فرهنگی هنری تتیس، شمسه سپند ، خورشید هشتم، برخورد نزدیک از چشم سوم، بن رای نیک و چارسوق در زمینه کارگردانی، تصویربرداری و تدوین چندین فیلم مستند و مستند صنعتی و تیزرهای تبلیغاتی همکاری دارد

این مستندساز تهیه‌کنندگی مستند "اتیسم" ،- کارگردانی و تدوین مستند "هنر نو شدن" ، کارگردانی مستندهای دوره های آموزشی کودکان استثنایی ، کارگردانی، تصویربرداری و تدوین مستند "تاریخ آناتومی ایران" ، تدوین مجموعه تلویزیونی "تعاون و توسعه"، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجموعه مستند تلویزیونی "گنجینه"، تصویربردای و تدوین مجموعه تلویزیونی "مجله تئاتر" و... را در پرونده کاری دارد.

فرد افشار نویسندگی و کارگردانی فیلمهای کوتاه ضد نور (1381) ، مکالمه (1382) ، یادواره (1387) ، طبیعت جاندار (1388) ، روز هشتم (1389) ، تسخیر دوباره بدن (1389) و کارما (1397) را نیز انجام داده است.

اولین جشنواره آموزشی تئاتر پنجمک با مدیریت مریم کاظمی و مشارکت پردیس تئاتر تهران در مرداد ماه 1400 با حضور هفت گروه نمایشی برگزار می‌شود.

کد خبر 1075530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha