افتتاح ۳۸ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی ایلام

همزمان با دومین روز از گرامیداشت هفته بهزیستی ۲۰۷۵ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی روز چهارشنبه به صورت ویدیو‌کنفرانس تحویل مددجویان و معلولان سراسر کشور شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، این مراسم در استان ایلام به صورت نمادین در روستای سرطاف شهر ایلام  با حضور مدیرکل بهزیستی استان و جمعی از مسئولان اجرایی و فرهنگی برگزار و یک  واحد مسکونی به خانواده دارای دو عضو‌ معلول تحویل شد.

 

مدیرکل بهزیستی استان ایلام در حاشیه این مراسم اظهار کرد: ۲۰۷۵ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی به صورت ویدیو‌کنفرانس تحویل  افراد دارای معلولیت و مددجویان بهزیستی واگذار شد که که از این تعداد ۱۳۸ واحد متعلق به مددجویان استان ایلام است.

 

« زهرا همتی»  با بیان اینکه این‌واحدهای مسکونی در ۱۲  شهرستان اعم از مناطق شهری و روستایی احداث شده است، تصریح کرد: برای ساخت این واحدها در مجموع بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال هزینه  که بصورت کمک بلاعوض و تسهیلات به این مددجویان پرداخت شده است.

 

وی بیان کرد: این‌ واحدهای مسکونی با مشارکت بنیاد مسکن و مستضعفان تکمیل شده و هزینه انشعاب و صدور پروانه ساخت آنها به صورت رایگان بوده است.

 

مدیرکل بهزیستی استان ایلام با بیان اینکه بیش از ۴۲ هزار نفر در ایلام از خدمات بهزیستی برخوردارند، یادآور شد: 22 لغایت 28 تیرماه چهل و یکمین سالگرد بزرگداشت تاسیس سازمان بهزیستی با شعار « بهزیستی در گام دوم، هوشمند سازی، محله محوری، سلامت اجتماعی در خانواده» نامگذاری شده است.

 

کد خبر 1075652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha