مدیران گره گشای کارآفرینان و تولیدکنندگان باشند / اجرای مصوبات ستاد ملی تسهیل الزامی است

سلیمانی دشتکی بر لزوم گره گشایی امورات کارآفرینان و تولیدکنندگان از سوی تمام مدیران متولی تاکید کرد و گفت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم با تسهیل و روان سازی امور مربوط به شهرک‌ های صنعتی، این واحدها را از چالش های پیش رو رهایی بخشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «قاسم سلیمانی دشتکی» ظهر امروز (چهارشنبه ۲۳ تیر) در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید واحدها و کارگاه‌های صنعتی و تولیدی شهرستان های آبادان و خرمشهر که به میزبانی سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، با تاکید بر اینکه مدیران استانی باید گره گشای امور باشند اظهار کرد: تمام مدیران متولی امورات واحدهای صنعتی و تولیدی باید در جهت گره گشایی کار آفرینان و تولیدکنندگان گام بردارند نه اینکه بخواهند گره به کار بیاندازند.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که بتوانیم با تسهیل و روان سازی امور مربوط به شهرک‌ های صنعتی، این واحدها را از چالش های پیش رو رهایی بخشیم افزود: هدف ما این است که با این اقدام واحدهای تولیدی و صنعتی را به چرخه تولید برسانیم، لذا باید همه تلاش کنیم تا بتوانیم سرمایه‌گذاران را در استان خوزستان به منظور ایجاد زمینه اشتغالزایی جذب کنیم.

 

وی با تاکید بر اولویت قرار دادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در تحقق شعار سال جاری تصریح کرد: برای برطرف کردن مشکلات و موانع سرمایه‌گذاران ابتدا باید قوانین را اصلاح کرد و اگر قوانین کارساز نبود می‌توان از طریق ستاد تسهیل و ستاد اقتصاد مقاومتی که حکم حکومتی دارد در راستای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران گام برداریم.

 

سلیمانی دشتکی خواستار اجرا و عمل بانک‌ها به مصوبات ستاد تسهیل شد و اضافه کرد: در غیر این صورت شرکت متقاضی می‌تواند از بانک به دلیل اجرا نکردن مصوبات ستاد تسهیل، شکایت کند.

 

وی اجرای مصوبات ستاد ملی تسهیل را الزامی دانست و خاطر نشان کرد: بانک‌ها باید به این مصوبات عمل کنند تا شاهد حل مشکلات واحدهای تولیدی باشیم.

 

استاندار خوزستان همچنین بر لزوم رفع موانع تولید در این استان تاکید کرد و یاد آور شد: هدف از تشکیل جلسات ستاد تسهیل، رفع موانع تولید و کارگروه اشتغال در شهرستان‌ها رونق تولید است و این رونق تولید با موانع زدایی در راه سرمایه گذاری ایجاد خواهد شد.

 

کد خبر 1075794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha