قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۷۱۳ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۳ کهگیلویه و بویراحمدی بر اثر ابتلا به کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان پناه» از افزایش شمار قربانیان کرونا به ۷۱۳ نفر خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته سه نفر جان خود را از دست دادند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: هم اکنون ۲۳۴ بیمار در بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بستری بوده که ۹۶ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۱۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

 
 
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در استان، ۵۱ هزار و ۱۱۴ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
 
 
 
یزدان‌ پناه افزود: از ۴۸۰ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود ۳۶ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های گچساران، بویراحمد و کهگیلویه بوده و همچنین از ۲۵۲ نمونه رپید تست ۱۸ درصد موارد مثبت و بیشتر در شهرستان‌های گچساران، کهگیلویه و بویراحمد هستند.
 
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به اینکه از نمونه‌های انجام شده امروز در گچساران ۵۰ درصد، در لنده ۶۷ درصد و در دنا ۴۲ درصد مثبت هستند، گفت: ضروری است مردم رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی گرفته، در تجمعات و دورهمی‌ها شرکت نکنند و از حضور در مکان‌های شلوغ و پرخطر خودداری و در صورت داشتن هر گونه علایم بیماری‌های ویروسی به مراکز ١٦ ساعته مراجعه کنند.
کد خبر 1076192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha