مسابقه «نقاشی ویژه عید غدیر» در امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود برگزار می‌شود

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود گفت: مسابقه «نقاشی ویژه عید غدیر» با هدف انتقال فرهنگ غدیر به نوجوانان و جوانان در آستان امامزاده سید ابراهیم (ع) این شهر برگزار می شود.

«ابراهیم اسبری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مسابقه نقاشی ویژه عید غدیر برای سنین 5 تا 12 سال در آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود برگزار می شود.

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود افزود: این مسابقه به منظور گسترش و تعمیق شناخت نوجوانان از الگوهای دینی و نهادینه کردن پیام اخلاقی واقعه عظیم غدیر خم و نهضت علوی در جامعه و همچنین با هدف ترویج و انتقال فرهنگ غدیر به نوجوانان و جوانان و نسل های آینده اجرا می شود.

 

وی با بیان اینکه عید غدیرخم ثمره نبوت و میوه رسالت است، اظهار داشت: آخرین مهلت ارسال آثار روز پنج شنبه 7 مرداد ماه سال جاری مصادف با عید سعید غدیر خم است و شرکت کنندگان در این مسابقه می توانند آثار خود را تا وقت مقرر هر روز از ساعت 18 تا 20 به دفتر کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) تحویل و یا ارسال کنند.

 

اسبری با تاکید بر اینکه غدیر واقعه عظیم و بسیار مهمی است که باید زنده نگه داشته شود، تصریح کرد: غدیر صرفا واقعه ای تاریخی نیست بلکه این نام مقدس، عنوان عقیده ما و اساس دین است و مسلمانان نباید آن را بدست فراموشی بسپارند.

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود اذعان داشت: شیوع ویروس منحوس کرونا اگر چه امکان برگزاری بسیاری از مراسمات جشن و سرور عید غدیر خم را به دلیل ایجاد تجمعات افراد، محدود کرده است اما اجرای برنامه های فرهنگی از قبیل مسابقه نقاشی و کتابخوانی می تواند روش مناسبی برای تبلیغ عید غدیر باشد.

 

کد خبر 1076224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha