تاکنون  بیش از۵۰۰ هزار نسخه الکترونیک در کرمانشاه صادر شده است

حجتی پور گفت: در حال حاضر روزانه سه تا پنج هزار نسخه الکترونیک صادر می‌شود و در مجموع تا به امروز ۵۵۰ هزار نسخه الکترونیک که معادل ۵۰ درصد نسخه‌ها بوده، در کرمانشاه صادر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه  امروز ( ۲۶ تیرماه ) میثم حجتی‌پور در نشست خبری که به مناسبت هفته تامین اجتماعی  سالن جلسات این اداره  برگزار شد، گفت: درمان یک مجموعه مستقل در تامین اجتماعی  و یک اداره کل مستقل است که مدیر آن توسط مدیرعامل  انتخاب می شود که تمام امورات مربوط به سازمان تامین اجتماعی استان در حوزه ان بخش است  و با بهره‌برداری از پروژه‌های سال جاری و تحول ایجاد شده به اندازه تمام سال‌های گذشته خدمات درمانی تامین اجتماعی را توسعه داده‌ایم.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه افزود:سال ۹۶ فقط ۲ بیمارستان و ۲ درمانگاه داشتیم،  اما امسال علاوه بر تجهیز ۲ بیمارستان، در بیشتر شهرستان‌های استان و مکان‌هایی که نیاز به این خدمات دارند، درمانگاه تامین اجتماعی آماده ارائه خدمت به هم استانی‌ها است.

 

وی با بیان اینکه  یکی از مهمترین پروژه های سال جاری در این اداره  افزود : پروژه  اورژانس بیمارستان شهدا در سه هزار و ۲۰۰ متر زیربنا و ۲ طبقه  سال گذشته به دلیل کرونا متوقف شد  اما خوشبختانه امسال آغاز و بعد از حدود ۲ سال با بهترین تجهیزات و امکانات به بهره‌برداری می‌رسد.

 

حجتی پور تصریح کرد: از ابتدای کرونا تا ابتدای تیرماه جاری یک هزار و ۶۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان شهدا بستری و در این مدت ۲۱ هزار سی‌تی‌اسکن انجام شد که جواب هشت هزار و ۲۰۰ مورد آنها مثبت بود.

 

 

مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه اظهار کرد: بیمارستان حضرت معصومه به عنوان بیمارستان تخصصی زنان و کودکان باید الزاماتی داشته باشد و  داشتن یک اتاق‌ خصوصی برای زایمان زنان که همسران آنها به راحتی در کنار شان حضور داشته باشند، سال‌ها به آرزو تبدیل شده بود ولی قرار است تامین اجتماعی هشت اتاق زایمان خصوصی را در ۹ ماه آینده در این بیمارستان ایجاد کند که نمونه این بخش را در کمتر استانی می‌بینیم.

 

وی گفت:  تعداد مراجعین به مراکز درمانی تامین اجتماعی در سال گذشته را ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمار و همچنین در سال گذشته چهار هزار و ۲۵ زایمان در بیمارستان حضرت معصومه ثبت شد که معادل یک سوم میزان زایمان انجام شده در استان است.

 

 

کد خبر 1076414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha