فرمانده جدید تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع ارتش معرفی شد

سرهنگ ستاد «علی دلاور» طی مراسمی به‌عنوان فرمانده جدید تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در تبریز معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، امیر سرتیپ دوم «علی حاجیلو» امروز در آیین معرفی سرهنگ ستاد «علی دلاور» به‌عنوان فرمانده جدید تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در تبریز، اظهار داشت: امیر «شفیعی» از زمان تغییر ساختار و سازمان تیپ ۲۵ نیروی مخصوص زحمات بسیار زیادی کشید و این اتفاق مهم افتاد و این نیروی ویژه در منطقه شمال‌ غرب شکل گرفت و با تدبیر نزاجا تیپ 25 نیروی مخصوص به تبریز منتقل شد.

فرمانده قرارگاه شمال‌ غرب نیروی زمینی ارتش با بیان این‌که تیپ‌های نیروی مخصوص در ارتش‌های جهان نقش راهبردی و ویژه دارند، افزود: امروز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سازماندهی و تولید دانش نظامی مبنا و الگوی سازمان‌های نظامی دنیاست.

وی ادامه داد: توسعه توانمندی‌ها و آمادگی برای رزم نقطه پایانی ندارد و ارتش امروز آماده‌تر از هر زمان دیگری است. امروز دشمنان ما هم در سازماندهی نیروی‌های خود از ارتش ما الگو گرفته‌اند.

امیر حاجیلو تاکید کرد: آمادگی و بازدارندگی ارتش باید روز به روز بیشتر شود و امروز ملت ایران امنیت و آرامش‌شان را مدیون آمادگی و بازدارندگی نیروهای مسلح هستند.

فرمانده قرارگاه شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش گفت: تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع یک نیروی خاص، زبده و آموزش دیده است که آمادگی آن موجب آرامش قلوب مردم است.

امیر حاجیلو با اشاره به رضایت فرمانده کل قوا از عملکرد نیروی زمینی ارتش، افزود: امروز عملکرد ارتش نمایانگر آیه شریفه «اشدا علی الکفار و رحماء بینهم» است. ارتش در حوادث مختلف کشور قبل از ستاد مدیریت بحران برای کمک به مردم حاضر شد.

وی تأکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی، اقتدار و قدرت برای دفاع از حدود و ثغور و منافع ملی کشور است و این بزرگترین افتخار ماست.

کد خبر 1076532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha