سومین دوره طرح «کتاب‌یار» در تبریز آغاز شد

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از آغاز سومین مرحله از طرح «کتاب یار» با اعمال تخفیف ۳۰ درصدی در سطح کتابفروشی‌های شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، «سیروس مصطفی»‌ امروز در جمع خبرنگاران با بیان این‌که این طرح از ۲۶ تا ۳۱ تیر در سطح کتابفروشی های این شهر اجرا می شود، اظهار داشت: شهروندان می توانند طبق لیست اعلام شده برای خرید کتاب از کتابفروشی های عضو این طرح اقدام کنند.

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با اشاره به استقبال گسترده و قابل توجه شهروندان از مرحله های اول و دوم این طرح اظهار داشت: امید است اجرای چنین طرح هایی زمینه افزایش سرانه مطالعه شهروندان و اقبال به کتاب و هدیه نوروزی کتاب را فراهم آورد.

وی گفت: این طرح می تواند با تمرکز بر جنبه های موثر آن و نیز رفع نواقص احتمالی به طرحی پایا و ماندگار تبدیل شود و زمینه ساز همراهی بیشتر طیف های مختلف مخاطبان را فراهم آورد.

مصطفی، با قدردانی از همراهی شهروندان و اهالی فرهنگ در اجرای این طرح، ادامه داد: اجرای مراحل قبلی این طرح فرصتی را برای فرهنگ عیدی دادن کتاب در ایام نوروز بین شهروندان فراهم کرد.

کد خبر 1076515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha