تکمیل محتوای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس ضرورت دارد

سردار عباسقلیزاده بر ضرورت همکاری و مساعدت تنگاتنگ کلیه ادارات، نهادها و سازمان‌ها در تکمیل محتوای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی پرداخت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، بر ضرورت همکاری و مساعدت تنگاتنگ کلیه ادارات، نهادها و سازمان‌ها در تکمیل محتوای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان تأکید کرد.

وی با بیان اینکه موزه دفاع مقدس یکی از مکان‌های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امروزی است، افزود: همه مسئولان باید در حل مشکلات و موانع تکمیل و تجهیز آن گام بردارند و این کار در اسرع وقت باید به خوبی انجام شود.

سردار عباسقلی‌زاده با قدردانی از دستگاه‌هایی که در تحقق برنامه‌های اداره‌کل حفظ آثار همکاری می‌کنند، توضیح داد: شهرداری تبریز از جمله‌ دستگاه‌هایی هست که در تکمیل محتوایی موزه دفاع مقدس همکاری خوبی دارد. اولویت ما نیز تکمیل و تجهیز محتوایی موزه دفاع مقدس استان است و باید کارهای فاخر هنری و ماندگار زینت بخش موزه دفاع مقدس باشند.

وی همچنین پیرامون دایره المعارف دفاع مقدس، اسناد دفاع مقدس، تولیدات مکتوب و غیرمکتوب، طرح‌های عمرانی محوطه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان و ... توضیحاتی ارایه داد و از حاضرین درخواست کرد که نکته نظرات و پیشنهادات خویش را در این خصوص مطرح کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی بر عرضه اسناد دفاع مقدس توسط ادارات، نهادها و سازمان‌های سطح استان جهت نمایش در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس تأکید کرد.

کد خبر 1076533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha