حوزه‌ دانش‌بنیان یکی از بسترهای بروز استعدادهای جوانان است

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: حوزه‌های دانش‌بنیان یکی از بسترهای بروز استعدادهای جوانان است و باید این حوزه بیش از پیش تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمد علی آل‌هاشم» امروز در دیدار کودکان و نوجوانان نخبه مقام آور در مسابقات لگوکاپ ایران، اظهار داشت: این عزیزان با سنین پایین قدم‌های بزرگی برداشته‌اند که تحسین برانگیز است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه از برکات انقلاب این است که به فرزندان ایران اسلامی میدان داده‌ایم تا توانمندی خود را نشان دهند، افزود: جوانان کشور در طول انقلاب، هر موقع میدان یافته‌اند همواره از مشکلات ایران گره گشایی کرده اند.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه این فرزندان جوان و نوجوان ما در عرصه‌های مختلف انقلاب افتخار آفریدند، گفت: در دوران جنگ هم جوانان میدان دار بودند و کشور توفیقات بزرگی کسب کرد.

وی، کودکان و نوجوانان را امید آینده کشور در عرصه‌های علمی، ورزشی و... دانست و افزود: موفقیت‌های کشور در عرصه انرژی هسته‌ای به دست دانشمندان جوان حاصل شده است و باید رمینه را برای بروز و ظهور این استعدادها باز کرد.

آل هاشم با تاکید بر اینکه این جوانان و نوجوانان باید به افراد موثر برای آینده کشور تبدیل شوند، ادامه داد: حوزه‌های دانش‌بنیان یکی از بسترهای بروز استعدادهای جوانان است و باید این حوزه بیش از پیش تقویت شود.

کد خبر 1076536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha