پیکر شهید گمنام پس از ۳۳ سال در صدا و سیما آرام گرفت

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز به برکت خون مطهر شهیدان نظام اسلامی پس از ۴۳ سال حیات طیبه خود در برابر تهدیدات دشمن بیمه شده و رمز پیروزی ما حرکت در مسیر نورانی شهیدان است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «امیر رئوف» امروز (۲۷ تیر ماه) در مراسم تشییع شهید گمنام که در صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر (ع)، اظهار کرد: امروز سازمان صدا سیما افتخار میزبانی شهید عزیزی است که پیکر مطهرش پس از ۳۳ سال در منطقه عملیاتی جزیره مجنون تفحص شد و امروز بر دستان مردم شهید پرور استان و در یکی از مراکز مهم فرهنگی و رسانه ای کشور آرام می گیرد.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز به برکت خون مطهر شهیدان نظام اسلامی پس از ۴۳ سال حیات طیبه خود در برابر  تهدیدات دشمن بیمه شده و رمز پیروزی ما حرکت در مسیر نورانی شهیدان است .

 
وی بیان کرد: امروز شهدا از ما خدمت صادقانه به مردم و حرکت در مسیر ولایت فقیه را  مطالبه می کنند، به تعبیر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رمز عاقبت بخیری نسبت ما با نظام‌حمهوری اسلامی و انقلاب برآمده از خون شهیدان و ارتباط قلبی و دلی با حکیمی است که سکان انقلاب امروز به دستان با کفایت اوست.
 
 
رئوف با بیان اینکه ۲۷ تیرماه ۱۴۰۰ برای همکاران من در رسانه ملی و صدا و سیمای استان روزی ماندگار و خاطره انگیز شد، گفت: امروز این شهید عزیز همچون مولا و مقتدایش امام حسین علیه السلام برای اهالی رسانه چراغ هدایتی است که راه را گم نکنیم و بیشتر بیندیشیم و با تولید برنامه های موثر نسبت به این شهدا و نظام اسلامی برآمده از خون شهیدان ادای دین نماییم.

 

 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1076870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha