شرکت های صنعتی و غیرصنعتی گزارش هزینه های مسئولیت اجتماعی خود را اعلام کنند

نیکو با اشاره به مسئولیت های اجتماعی شرکت های بزرگ صنعتی و غیر صنعتی گفت: در استان خوزستان در مورد مسئولیت اجتماعی زیاد صحبت می‌شود، پیگیر این هستیم که میزان این مبلغ در سنوات گذشته چگونه بوده کخ ضرورت دارد شرکت در این زمینه گزارشی اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «مهرداد نیکو» عصر امروز (یکشنبه 27 تیر) در جلسه شورای آموزش و پروش اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم برنامه ریزی کنیم و بودجه مدارس فنی و حرفه ای تامین شود، ضرورت دارد گزارشی نسبت به متقاضیان این رشته اعلام شده و میزان تقاضا در سراسر استان تعیین شود.

 

معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان افزود: طبق دستورالعمل بودجه استان برای احداث مدارس مجاز هستیم بر اساس شرایطی بودجه تعیین کنیم، در حالی که اعتبارات ما محدود است اگر دیدیم در شهرستانی کم‌توجهی می‌شود در زمینه مدارس از آن حمایت خواهیم کرد.

 

وی با اشاره به مسئولیت های اجتماعی شرکت های بزرگ صنعتی و غیر صنعتی اضافه کرد: در استان خوزستان در مورد مسئولیت اجتماعی زیاد صحبت می‌شود، پیگیر این هستیم که میزان این مبلغ در سنوات گذشته چگونه بوده کخ ضرورت دارد شرکت در این زمینه گزارشی اعلام کنند.

 

نیکو با بیان اینکه قطعا مبالغ قابل توجهی اختصاص داده شده است تصریح کرد: با این روش برای سال های پیش رو مبلغی تعیین می‌شود و استانداری باید محل تزریق این مبالغ را تعیین کند، اینگونه می توان مسائل استان را حل کرد.

 

کد خبر 1076922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha