برگزاری مراسم دعای عرفه و نماز عید قربان توسط کانون  شهید مفتح ملایر

حجت الاسلام داوری گفت: همزمان با روز عرفه و عید قربان مراسم دعای عرفه و نماز عید قربان به صورت محدود و با رعایت فاصبه گذاری اجتماعی در فضای باز مسجد توسط کانون شهید مفتح کهکدان ملایر برگزار می شود.

«حجت الاسلام گل محمد داوری» در گفت‌‍وگو  با خبرنگار شبستان در ملایرگفت: کانون شهید مفتح روستای کهکدان ملایر در بخش سامن از سال ۱۳۷۳ تاسیس شده است و بیش از ۲۰۰ نفر عضو فعال دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری  شهید مفتح روستای  کهکدان ملایر با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی  در طول سال در این کانون اجرا شده و به عنوان یکی از کانون های فعال شهرستان است افزود: در ایام کرونا نیز بیشتر این برنامه ها اجرا شده و در فضای مجازی نیز برنامه‌ها به خوبی دنبال شده است.

وی ‌ از برگزاری دعای عرفه همزمان با  روز عرفه توسط این کانون خبر داد و گفت: این مراسم در فضای باز مسجد و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: همچنین نماز عید قربان نیز د داخل مسجد همزمان با عید سعید قربان توسط با حضور مردم با رعایت فاصله گذاری برگزار می شود.

حجت الاسلام داوری همچنین به برگزاری  مراسم  سخنرانی،  برگزاری برنامه های متنوع با فاصله گذاری اجتماعی و.. در دهه ولایت اشاره کرد و گفت: این مراسم نیز با تعداد محدود و با حضور اعضای کانون در عید  قربان و غدیر برگزار می شود.

وی توزیع بسته های حمایتی  و گوشت قربانی به همت و کمک خیران و اعضای کانون را از دیگر برنامه ها دهه ولایت و عید غدیر در این کانون دانست.

وی همچنین با اشاره به برگزاری کلاسهای اوقات فراغت این کانون  اشاره و تصریح کرد: این کلاسها شامل کلاسهای هنری، خیاطی،  کمکهای اولیه  کامپیوتر، نقاشی ، کلاسهای قرآنی شامل روخوانی و روانخوانی ، تفسیر و.. است که با حضور  برادران و خوازان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این کلاسها از 7 تیر ماه شروع شده و تا پایان شهریور ادامه دارذد گفت: با توجه به شرایط شهرستان در حال حاضر ابن کلاسها با فاصله گذاری و به صورت محدود برگزار شده است.

وی اضافه کرد:در صورت شرایط  کلاسهایی که امکان  برگزاری آن به صورت مجازی باشد در صورت فراهم نبودن شرایط به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

کد خبر 1077097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha