شهیدحجت الاسلام جمال سابقی نژاد نمونه بارز فداکاری و ایستادگی جامعه روحانیت در برابر بیماری کرونا است

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شهیدحجت الاسلام سابقی نژاد اخلاق مدار و فعال فرهنگی در زاهدان بود، گفت: حجت الاسلام جمال سابقی نژاد نمونه بارز فداکاری و ایستادگی جامعه روحانیت در برابر بیماری کرونا است.

«حجت الاسلام مهدی پودینه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: شهیدحجت الاسلام سابقی نژاد به مدت 17 ماه که به صورت جهادی بر پیکر بیماران کرونایی نماز و تلقین می خواند و در این راه جان خود را از دست داد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان با بیان اینکه حجت الاسلام سابقی نژاد اولین شهید خدمت عرصه سلامت است،  یادآور شد: شهید عضو گروه های جهادی روحانیون در سیسستان و بلوچستان بود و نیز ارتباط خوبی با جوانان مسجدی و براداران اهل سنت شهرستان زاهدان داشتند.

 

پودینه گفت: همچنین شهیدحجت الاسلام سابقی نژاد مسئولیت کانون فرهنگی و هنری مسجد امام محمد تقی علیه السلام بلوار بعثت را برعهده داشت که در مدت خدمت خودش فعالیت های چشمگیر فرهنگی و هنری در مسجد بر جای گذاشت.

 

وی افزود: شهید یکی از فعالان در عرصه قرارگاه معنویت و سلامت سپاه بود که فعالیت های او در این عرصه مایه افتخار بود.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شهید دو بار به بیماری کرونا مبتلا شد ، افزود: در بار دو ابتلا به کرونا  90 درصد ریه های شهید درگیر بیماری منعوس کرونا شد.

 

 پودینه گفت: بنده ضایعه درگذشت این عالم ربانی و مجاهد را به خانواده داغدیده و سایر بازماندگان و مردم شریف زاهدان، تسلیت عرض نموده و از خداوند تبارک و تعالی می‌خواهم که ایشان را مشمول رحمت و مغفرت خود قرار داده و به بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت نماید.

کد خبر 1077162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha