فاز نخست مرکز جامع سرطان همدان افتتاح شد

فاز اول مرکز جامع سرطان همدان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و وبودجه کشور، استاندار، نمایندگان مجلس و مدیران استانی همدان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان،‌ «سعید شاهرخی» در آئین افتتاح فاز اول مرکز جامع سرطان بنیاد محمدعلی فرشچیان واقع در مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی بعثت که با حضور محمدباقر نوبخت معاون اول رئیس جمهور و رئیس برنامه و بودجه کشور برگزار شد، اظهار کرد: از تلاش‌های معاون رئیس به خاطر حمایت‌هایی که در مدت ۸ سال نسبت به پروژه‌ها و برنامه‌های مهم استان همدان داشته‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

 

استاندار همدان افزود: استان همدان از نظر زیرساخت های درمانی و پزشکی در حد استاندارد و مطلوب است لذا با این شرایط و امکانات به عنوان قطب پزشکی غرب کشور قرار گرفته است.

 

وی با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان در کل کشور تحول اساسی صورت گرفته است، خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، یادآور شد: بیمارستان اکباتان را که در سفر قبلی تأمین اعتبار کردید، تا ماه‌های آینده بهره‌برداری خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه پروژه های موجود در استان همدان نشان از نگرش دولت تدبیر و امید به توسعه استان همدان است اظهار داشت: امروز علاوه بر افتتاح این پروژه پروژه خط آهن از شمال استان و یک خط آهن از جنوب استان آغاز شد و به هم وصل خواهد شد.

 

وی با تشریح پروژه های در دست اجرای این استان ادامه داد: در طی سالهای گذشته سه سد در استان همدان احداث و بهره برداری شده و ۲ سد نیز در حال ساخت است.

 

استاندار همدان بیان کرد: چندی پیش پروژه فاضلاب شهر همدان با اجرای شبکه آب و فاضلاب و تصفیه خانه مدرن افتتاح شد.

 

وی درباره ره آورد دو سفر معاون رئیس جمهور به همدان بیان کرد: در جریان این دو سفر 809 میلیارد تومان اعتبار به استان تخصیص یافته است.

کد خبر 1077280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha