حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان با وجود تعطیلی ۶ روزه بانک ها به موقع پرداخت می شود

قیطاسی با اشاره به تعطیلی ۶ روزه استان تهران و البرز گفت: با وجود تعطیلی همه بانک ها در دو استان تهران و البرز در روز‌های پایانی تیرماه، حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان به موقع پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، علیرضا قیطاسی، دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها شب گذشته (دوشنبه ۲۸ تیر) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر با اشاره به تعطیلی ۶ روزه استان تهران و البرز و با اشاره به ضرورت تعطیلی تمام شعب بانک‌های دولتی و خصوصی در این دو استان برای مقابله با کرونا افزود: قرار است تمامی شعب بانک‌ها دستگاه‌های خودپرداز خود را بروز رسانی کنند، تا مردم در این مدت در نقل و انتقال پول و دریافت آن از دستگاه‌های یاد شده مشکلی نداشته باشند.

 

قیطاسی با تاکید بر اینکه با وجود تعطیلی همه بانک ها در دو استان تهران و البرز در روز‌های پایانی تیرماه، حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان به موقع پرداخت می شود، گفت: اجرای ابلاغیه ستاد ملی کرونا و قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا ضرورت دارد.

 

وی با بایان اینکه فقط تعداد اندکی از شعب بانک‌ها در این ۶ روز به عنوان شعب کشیک در استان‌های تهران و البرز برای پرداخت حقوق و انجام عملیات ضروری فعالیت خواهند داشت، گفت: تعداد آن حدود ۳ تا ۴ درصد شعب خواهد بود.

کد خبر 1077397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha