اجرای طرح «مهمان مولا» با توزیع غذای گرم در سقز

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز از تهیه و توزیع بیش از ده هزار پرس غذای گرم تحت عنوان مهمان مولا (اطعام غدیر) به مناسبت عید غدیر در شهرستان سقز خبر داد.

حجت الاسلام رازیانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان ضمن گرامیداشت دهه ولایت و عید غدیراذعان داشت: روز عیدغدیر بهترین موقعیت برای تبیین اهداف بلند غدیر در جامعه به خصوص آشنا شدن نسل جوان است، چرا که غدیر، مهم‌ترین واقعه اسلام و‌‌ همان بنا نهادن ولایت و رهبری در جامعه اسلامی است.

 

رازیانی بر ضرورت توسعه و ترویج فرهنگ غدیر تاکید کرد و گفت:می توان با الگو برداری از خط و مشی فرهنگ وحدت بخش غدیر در مقابل توطئه های دشمنان اسلام ایستادگی کرد.

 

وی افزود:این ایام بهترین ایام برای تبیین جایگاه والای ولایت در جامعه اسلامی است از این رو همکاری و همدلی دستگاه دولتی و غیر دولتی و مردم در برگزاری برنامه های متنوع و فرهنگی،هنری با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی ویژه گرامیداشت عیدغدیر خم ضروری است.

 

رازیانی خاطر نشان کرد: جشن بزرگ در حسینیه های شهرستان و در فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی، تهیه و توزیع غذای گرم، سرکشی و تقدیر از 52 ماموستای سادات، ایستگاه صلواتی، برگزاری مسابقات فرهنگی به صورت مجازی، برگزاری محفل انس با قرآن کریم  از مهم‌ترین برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی سقز، ایام عید غدیر در سقز است.

کد خبر 1077434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha