ورودی های استان البرز با هدف کاهش شیوع بیماری کرونا مسدود شد

سرهنگ شرق با اشاره به اهمیت اجرای مصوبات معین شده به منظور کاهش شیوع بیماری کرونا گفت: از ساعت ۱۸ بعد از ظهر روز گذشته دوشنبه ۲۸ تیر تا پایان ساعت ۷ صبح روز دوشنبه ( ۴ مرداد) تردد خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به استان و خروج از آن ممنوع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سرهنگ غلامعلی شرق» در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت طرح های ترافیکی استان البرز گفت: متناسب با تصمیم کمیته ستاد ملی مقابله با کرونا تمامی سفرها از استان تهران و البرز ممنوع شد. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز افزود: بنابر تصمیم های اتخاذ شده از ساعت ۱۸ بعد از ظهر روز گذشته دوشنبه ۲۸ تیر تا پایان ساعت ۷ صبح روز دوشنبه ( ۴ مرداد) تردد خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به استان و خروج ممنوع است. 

وی با اشاره به اهمیت رعایت محدودیت های معین شده با هدف کاهش شیوع بیماری کرونا بیان کرد: رانندگان باید نسبت به مصوبه ورود خودورهای غیربومی به استان البرز و شهرهای قرمز توجه کنند در غیر این یک میلیون تومان جریمه می شوند. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز خاطرنشان کرد: درخواست می شود از شهروندان خود را ملزم و متعهد به رعایت قوانین معین شده بدانند تا هرچه زودتر شاهد قطع شدن زنجیره شیوع بیماری کرونا باشیم.

 

کد خبر 1077447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha