خلق فرصت ها برای مناطق حاشیه ای بسیار مهم است

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: خلق فرصت ها برای مناطق حاشیه ای بسیار مهم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «رضوان حکیم زاده» عصر روز دوشنبه 28 تیرماه در آیین افتتاحیه دبستان ابتدایی ۶ کلاسه آزادگان شیروان اظهار داشت: احداث فضای آموزشی از اهمیت بالایی برخوردار است و چنانچه خانواده برای تحصیل دانش آموز امکاناتی در منزل نداشته باشد در مدارس کمبودها برطرف می شود.

 

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ضمن تاکید بر احداث فضاهای آموزشی عنوان کرد: هر جایی مدرسه ای احداث شود درب زندان ها بسته و رفاه افزایش پیدا می کند بنابر این سرمایه گذاری برای کودکان از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید زیاد در این زمینه سرمایه گذاری شود که اهتمام وزارت آموزش و پرورش برای دوران ابتدایی است.

 

حکیم زاده با بیان اینکه گام اول در فضای آموزشی احداث مدرسه است، اضافه کرد: فضای آموزشی در علم و تربیت بسیار مهم است و دانش آموزی که در مدرسه گام بر می دارد علاوه بر مدرسه در سه فضای عاطفی روانی، اجتماعی و علمی و آکادمیک گام بر می دارد که می تواند بسیار مثبت باشد.

 

وی در خصوص هنرستان کارآفرین سد بارزو شیروان تصریح کرد: باید تلاش های خوبی برای مهارت های لازم دانش آموزان عشایری فراهم شود که زمینه ای برای رفع مسائل و مشکلات انجام خواهد شد.

 

گفتنی است؛ آموزشگاه ابتدایی دخترانه آزادگان شیروان با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان افتتاح شد.

 

آموزشگاه ابتدایی دخترانه آزادگان دارای 6 کلاس درس در زیربنای 865 مترمربع با 30 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی افتتاح شد که با بهره برداری از آن برای سال تحصیلی جاری 180 دانش آموز مقطع ابتدایی در آن تحصیل خواهند کرد.

 

 

کد خبر 1077468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha