پیوست خانواده تمام طرح‌های مجلس در حوزه خواهران تدوین شود

معاون مطالعات فرهنگی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با اشاره به تمرکز حوزه‌های علمیه خواهران بر موضوعات زن و خانواده گفت: در حال پیگیری هستیم تا پیوست خانواده تمام طرح‌های مجلس در حوزه‌های علمیه خواهران تدوین شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، « مسعود فیاضی» در دیدار با مسئولان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با تقدیر از فعالیت‌های انجام‌گرفته در حوزه‌های علمیه خواهران افزود: این مرکز می‌تواند به مرجع انحصاری مباحث محتوایی زن و خانواده تبدیل شود.


معاون مطالعات فرهنگی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حوزه‌های علمیه خواهران در طرح‌های عملیاتی مختلفی می‌توانند به یاری حاکمیت بپردازند، اضافه کرد: مسائل فناوری اطلاعات،‌ رسانه و فضای مجازی از جمله حیطه‌هایی است که مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با داشتن مزیت‌های نسبی در زیرساخت، خدمات پایه، خدمات کاربردی و تولید محتوا می‌تواند به خوبی به ایفای نقش بپردازد.


 فیاضی همچنین از آمادگی معاونت مطالعات فرهنگی مرکز پژوهش‌های مجلس جهت همکاری با مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در اصلاح و تدوین قوانین مجلس و پیشبرد سایر زمینه‌های نقش‌آفرینی حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.

کد خبر 1077508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha