اعلام منتخبان سی و نهمین مسابقات قرآن آموزش و پرورش مازندران

تنها از پایان داوری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان که به‌صورت مجازی برگزار شد خبر داد و گفت: منتخبان ۳۱ امین دوره مسابقات قرآن آموزش و پرورش مازندران اعلام شدند.

«محمود تنها»در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی اشاره و بیان کرد: مرحله کشوری در حوزه پژوهشی در استان سمنان و در حوزه آوایی در استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

 

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش‌وپرورش مازندران افزود: ۳۱ منتخب مازندرانی به فینال سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی راه يافتند که اسامی منتخبین راه یافته مازنی به فینال مسابقات نیز اعلام شد‌.

 

تنها گفت: در بخش «اذان»، امیرحسین واحدی از قائم‌شهر در پایه متوسطه دوم، سینا دارابی بابلسر متوسطه دوم یازدهم، بخش «حفظ ویژه» رقیه قاسمی از ساری متوسطه دوم، فاطمه‌زهرا نبوی از ساری، ابوالفضل نوروزی از نوشهر پایه متوسطه دوم و هانیه قلندری از بهشهر پایه متوسطه اول منتخب شدند.

 

وی ادامه داد: همچنین در همین بخش حفظ ویژه، نرگس کردیان از بهشهر در پایه متوسطه دوم، یلدا فولادی از رامسر پایه متوسطه اول، زهراقلی‌نژاد از ساری پایه متوسطه دوم، در بخش «حفظ کل» مهنا دیندارکلایی از نکا پایه متوسطه اول، در بخش «قرائت تحقیق» علی امیری از بابل پایه متوسطه اول، مهنا اکبری از بابلسر پایه متوسطه اول، مجیرا علی‌اکبرپور از بابل پایه متوسطه اول، امیرمحمد علی‌نژاد از نکا پایه متوسطه اول و صنم گل‌نژاد از بابل پایه متوسطه دوم حائز کسب رتبه شدند.
            

تنها اعلام کرد: در بخش قرائت تحقیق فاطمه اکبری از بابلسر پایه متوسطه دوم، فاطمه‌زهرا تقی‌تبار از بابل پایه متوسطه دوم، در بخش قرائت ترتیل محمدمهدی مهرنیا از قائم‌شهر پایه متوسطه اول، فاطمه گلین‌مقدم از تنکابن پایه متوسطه اول، امیرمحمد میرابی از جویبار پایه متوسطه دوم و فاطمه‌زهرا صالحی از بابلسر پایه متوسطه دوم حائز کسب رتبه شدند.

 

وی در ادامه اظهار کرد: در این مسابقه و در بخش« مداحی» حسین خطیبی از نوشهر پایه متوسطه دوم، ابوالفضل قربانی از ساری پایه متوسطه دوم، حسین کاظمی از نکا‌ پایه متوسطه دوم و در بخش «انشا نماز» الهام ولیزاد از نکا پایه متوسطه دوم دهم و مریم ربیعی از ساری منتخب شدند.

 

تنها گفت: در بخش «احکام» ایمان ایزدی از باب پایه متوسطه دوم، شیرین قدمی از ساری و در بخش «مفاهیم» محمد محمدی از قائم‌شهر در پایه متوسطه دوم و محبوبه جعفری از میاندورود، منتخب شدند و در بخش «صحیفه سجادیه» سجاد رحیمی‌نیا از بابل حائز کسب رتبه شدند.

 

وی افزود: مرحله کشوری این مسابقات در اواخر تیر و اوایل مردادماه به‌صورت مجازی و آنلاین در رشته‌های قرائت و ترتیل، حفظ، نهج‌البلاغه، صحیفیه سجادیه، اذان، مداحی، احکام و انشای نماز برگزار می‌شود.

 

 

کد خبر 1077534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha