دعای عرفه با رعایت پروتکل های بهداشتی در ایلام برگزار می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام از برگزاری دعای پرفیض عرفه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و بر اساس دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا در ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام« محمد فتاحی» در این خصوص اظهار کرد: مراسم پرفیض قرائت دعای عرفه در ساعت 6 عصر امروز به مناسبت روز عرفه در مصلی ایلام و مزار شهدای گمنام شهر ایلام برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم دعای عرفه مطابق با دستورالعمل های ابلاغی در مکان های برگزاری فراهم شده است، ابراز کرد: در شهرستان های مختلف استان نیز به صورت متمرکز مراسم دعای عرفه با رعایت پروتکل های بهداشتی در مرکز همان شهرستان برگزار می شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام یادآور شد: با توجه به شرایط شیوع کرونا و قرار گرفتن برخی از شهرهای استان در وضعیت قرمز، از شرکت کنندگان در رماسم دعای پرفیض عرفه درخواست می شود که حتما استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی توجه جدی داشته باشند.

 

حجت الاسلام فتاحی  گفت: مراسم دعای عرفه رعایت با کامل پروتکل و حفظ فاصله اجتماعی و ماسک زدن به عنوان برنامه محوری در مصلی امام خمینی(ره) شهر ایلام با تعداد محدود برگزار و به صورت مستقیم از شبکه استانی پخش خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: تلاش شده است که مراسم دعای پرفیض عرفه بر بستر فضای مجازی و از طریق شبکه گسترده تبلیغی با بهره گیری از ظرفیت روحانیون و طلاب نیز برگزار شود.

 

 

کد خبر 1077628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha