نماز عید قربان در آستارا اقامه شد

مردم خداجو و مومن بندر آستارا نماز عید سعید قربان را به امامت حجت الاسلام ناصر صالحی امام جمعه موقت این شهرستان اقامه کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، مردم متدین و مرزنشین بندر آستارا نماز عید سعید قربان را به امامت حجت الاسلام ناصر صالحی امام جمعه موقت و با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی در محوطه مسجد حضرت محمد رسول الله(ص) اقامه کردند.

 

حجت الاسلام«ناصر صالحی» در خطبه های نماز عید قربان با تبریک این روز به تمامی مسلمانان به ویژه مردم آستارا،اظهارکرد: تقوا سفارش قرآن و اهل بیت(ع) به مسلمانان و مومنان است و ما باید با حرکت در مسیر تقوا خود را به معبود نزدیک کنیم.

 

امام جمعه موقت بندر آستارا افزوود: مسلمانان و مومنان در عید قربان با قربانی کردن برای رسیدن و نزدیکی به خداوند از نفس و جان خود گذشته و آن را برای معبودشان فدا می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: عید قربان یکی از اعیاد مهم و بزرگ مسلمانان به شمار می رود به نحوی که برخلاف بسیاری از اعیاد، مورد اختلاف نیست و همه فرقه های مسلمانان این روز را عید محسوب می کنند.

 

حجت الاسلام صالحی با بیان اینکه در عید قربان افراد ثروتمند نباید از حال فقرا غافل شوند، گفت: افراد مستمند و مستحق زیادی در جامعه ما هستند که شایسته است گوشت‌های قربانی، به عنوان اولویت اصلی در بین نیازمندان و فقرا توزیع شود.

کد خبر 1077713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha