عملکرد شورای پنجم در حوزه عمرانی بی‌ نظیر بوده است

گندمی گفت:عملکرد شورای پنجم در حوزه عمرانی بی‌نظیر بوده که البته برخی آن را نقد کرده و مدعی شدند که شورا هم مثل گذشتگان پل ساخته است، این هنر شورای پنجم و مدیریت شهری بوده که توانسته نه تنها معادل ۲۰ سال گذشته بلکه فراتر از آن برای شهر پل بسازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «بتول گندمی» عصر(۳۰ تیر) در مراسم افتتاح زیست‌ پارک ضمن تقدیر و تشکر از تمامی عوامل ساخت و اجرای این کلان پروژه، اعم از معاونت خدمات‌شهری، سازمان میادین، شهرداری منطقه ۹، سازمان پارک‌ها و فضای سبز اظهارکرد: اجرای چنین مجموعه‌های سنتی، در قیاس با انجام کارهای مدرن، به نحوی که بتواند با اصل خود انطباق کامل داشته باشد، کار بسیار دشوار و سختی است و زحمات خاص خود را دارد.

 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد با اشاره به روزهای پایانی فعالیت شورای پنجم، گفت: ما در ابتدای دوره شعار «مشهد؛ شهر امید و زندگی» را مطرح کردیم و گام‌های بسیاری نیز در جهت تحقق آن برداشتیم؛ برهمین اساس، امروز مدعی هستیم که زندگی در نقاط مختلف و تمام پهنه‌های شهر ساری و جاری شده است.

 

وی افزود: عملکرد شورای پنجم در حوزه عمرانی نیز بی‌نظیر بوده که البته برخی آن را نقد کرده و مدعی شدند که شورای پنجم هم مثل گذشتگان پل ساخته است، به عقیده ما، این هنر شورای پنجم و مدیریت شهری بوده که توانسته نه تنها معادل ۲۰ سال گذشته، بلکه فراتر از آن برای شهر پل و تقاطع بسازد تا دغدغه‌های حمل و نقلی و معضلات ترافیکی و جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان در برخی مسیرها برطرف شود.

 

گندمی با اشاره به پروژه‌هایی مثل کوه‌پارک و زیست‌پارک و کوهشار و تعداد زیادی پارک های محلی و منطقه ای که در این دوره طراحی و اجرا و بهره‌برداری شد، گفت: عموم مردم به خوبی دیده‌اند که چه استقبال باشکوه و پرشوری از این پروژه‌ها شده است؛ از سوی دیگر با تکیه بر سیاست توسعه متوازن، پارک‌های متعددی با مساحت‌های چندهکتار در مناطق کم‌برخوردار شهر ایجاد شده و در اختیار شهروندن قرار گرفته است.

 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: امیدواریم خاطرات شورای پنجم در اذهان شهروندان مشهدی باقی بماند و آنان که مسئولیت‌های بعدی را پذیرفتند نیز بتوانند بهتر و بیشتر از این دوره برای رفاه بیشتر زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی تلاش کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه کمبودهای ناشی از کمکاری‌ های صورت گرفته طی ۴۰ سال گذشته باید با سرعت و به زودی رفع شوند، افزود: اگر آنچه اتفاق میفتد را در قالب وظیفه مورد توجه قرار دهیم و منتی هم بابت آن به مردم نداشته باشیم، خیلی از امکاناتی که امروز برای تحقق آن در کوتاه مدت تلاش می‌کنیم، می‌توانست در دهه دوم و سوم انقلاب به سرانجام برسد و مردم از آن بهره‌مند شوند؛ به همین دلیل است که مردم از ما دلخورند و وقتی کمبودی ایجاد می‌شود نسبت به مسئولانشان بی‌اعتمادند.

 

گندمی گفت: شورای پنجم از ابتدای فعالیت خود تاکنون پیوسته سعی کرده تا در جهت تحقق وعده‌هایی که به شهروندان داده گام بردارد و مقابل آنها شرمنده نباشیم؛ امیدواریم آیندگان بتوانند عملکردی بهتر از ما داشته باشند.

کد خبر 1077880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha