روند کاهشی قیمت طلا در هفته پایانی تیرماه

بررسی روند قیمتی بازار طلا از ابتدای هفته حاکی از روند کاهشی قیمت آن است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، بررسی روند قیمتی بازار طلا از ابتدای هفته حاکی از روند کاهشی قیمت آن است. به طوری که (شنبه ۲۶ تیر)‌ هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱۰,۵۹۰,۰۰۰ ریال ، انس جهانی طلا به ۱,۸۱۰.۵۳ دلار، قیمت هر عدد سکه امامی به ۱۰۵,۹۸۰,۰۰۰ ریال، هر عدد سکه بهار آزادی به قیمت ۱۰۴,۴۹۰,۰۰۰‬ ریال، هر عدد نیم سکه به قیمت ۵۵,۵۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه به قیمت ۳۴,۷۰۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۲۲,۵۰۰,۰۰۰ رسید.

 

بنابراین گزارش، (یکشنبه ۲۷ تیر) هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱۰,۵۲۳,۰۰۰ ریال ، انس جهانی طلا با ۰.۹۵ درصد افت به ۱,۸۱۲.۱۹ دلار رسید. قیمت هر عدد سکه امامی با ۰.۵۳ درصد افت به ۱۰۵,۴۲۰,۰۰۰ ریال، هر عدد سکه بهار آزادی با ۰.۴۶ درصد افت به قیمت ۱۰۴,۰۱۰,۰۰۰‬ ریال، هر عدد نیم سکه با ۰.۹۱ درصد افت به قیمت ۵۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه با ۰.۰۶ درصد رشد به قیمت ۳۴,۷۲۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی با ۰.۰۴ درصد رشد به قیمت ۲۲,۵۱۰,۰۰۰ رسید و (دوشنبه ۲۸ تیر) هر گرم طلا ۱۸ عیار با ۰.۱۵ درصد افت به ۱۰,۵۰۷,۰۰۰ ریال، انس جهانی طلا با ۰.۹۵ درصد رشد به ۱,۸۱۲.۱۹ دلار رسید. قیمت هر عدد سکه امامی با ۰.۲۸ درصد افت به ۱۰۵,۱۳۰,۰۰۰ ریال، هر عدد سکه بهار آزادی با ۰.۴۷ درصد افت به قیمت ۱۰۳,۵۲۰,۰۰۰‬ ریال، هر عدد نیم سکه با ۰.۱۸ درصد افت به قیمت ۵۴,۹۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه با ۰.۳۷ درصد رشد به قیمت ۳۴,۸۵۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی با ۰.۰۹ درصد رشد به قیمت ۲۲,۴۹۰,۰۰۰ رسید.

 

این گزار می افزاید: (سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید، نیم سکه ۵ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود. همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۸۰۴  دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۴۳ هزار تومان معامله می‌شد و روند قیمت ها برای (چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۰ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان رسید. قیمت نیم سکه ۵ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود. همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۸۰۸  دلار و ۷۷ سنت رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۵۳۸ هزار تومان معامله می‌شد.

 

بنابراین گزارش در آخرین روز هفته جاری نیز (پنجشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۰ میلیون و 600 هزار تومان رسید. قیمت نیم سکه ۵ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و 800 دلار و 30 سنت رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۵۳ هزار تومان معامله می‌شود.

کد خبر 1077975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha