برگزاری دوره های مهارت افزایی به همت قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی

دبیر قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی از برگزاری دوره های مهارت افزایی و دانش افزایی طلاب به همت این قرارگاه در سال جاری خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر گرجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم با بیان این که اصلی ترین و محوری ترین برنامه این قرارگاه، ایجاد و توسعه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به خصوص در میان حوزویان است، اظهار داشت: یکی از رنج های مزمن ما در کل کشور و از جمله در حوزه های علمیه ، جزیره ای عمل کردن و بی اطلاع بودن از تلاش ها و زحمات همدیگر است که در راستای رفع این معضل، اقدامات خوبی در قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی در تعامل و همکاری با مجموعه های حوزوی و گروه های جهادی صورت گرفته است.

 

وی افزود: آن چه مسلم است این که موازی کاری و فعالیت های جزیره ای بدون هماهنگی و برنامه ریزی باعث هدررفت وقت و سرمایه های انسانی می شود و حال آن که با تعامل و هماهنگی می توان خروجی بهتری از فعالیت ها گرفت.

این استاد و محقق حوزوی همچنین گفت: ما در قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد و توسعه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در بین مجموعه های حوزوی هستیم و هدفمان نیز این است که این مجموعه ها در راستای هم افزایی با یکدیگر، هویت طلبگی و فرهنگی خود را حفظ نمایند.

 

وی بیان داشت: از سویی با توجه به این که معمولاً در فعالیت های فرهنگی یا دانش کافی نداریم یا بعضاً از فقدان مهارت کافی رنج می بریم، لذا ما امسال در قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی به دنبال اجرای دوره های مهارت افزایی و دانش افزایی هستیم.

 

گرجی در خاتمه افزود: ان شاء الله با اجرای این گونه برنامه ها و توسعه همکاری بهتر و بیشتر بتوانیم در مسیر تحقق منویات و مطالبات مقام معظم رهبری گام های استوارتری برداریم.

کد خبر 1078037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha