قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۰ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان رسید

امروز قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۰ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان رسید. قیمت نیم سکه ۵ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، امروز (یکم مرداد۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۰ میلیون و 590 هزار تومان رسید. قیمت نیم سکه ۵ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و 807 دلار و 30 سنت رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۵۳ هزار تومان معامله می‌شود.

 

امروز(یکم مرداد ۱۴۰۰) هر دلار آمریکا به قیمت ۲۴ هزار و 50 تومان رسید و هر اسکناس یورو نیز به مبلغ ۲۸ هزار و 780 تومان فروخته شده است.

 

این در حالی است که روز گذشته (پنجشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۰ میلیون و 600 هزار تومان رسید. قیمت نیم سکه ۵ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و 800 دلار و 30 سنت رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۵۳ هزار تومان معامله می‌شد.

 

بنابراین گزارش، روز گذشته (پنجشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۰) هر دلار آمریکا به قیمت ۲۴ هزار و 50 تومان رسید و هر اسکناس یورو نیز به مبلغ ۲۸ هزار و 780 تومان فروخته شد.

کد خبر 1078096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha