اختصاص ۳۷ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان زیرکوه

عربشاهی گفت: امسال ۳۷ میلیارد تومان برای اجرای ۱۶۰ پروژه در حوزه های مختلف آب، کشاورزی، احیای قنوات، برق و سلامت و ورزش به شهرستان زیرکوه در نظر گرفته شده است.

«محمدحسین عربشاهی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: سال گذشته اعتباری بالغ بر 26 میلیارد تومان برای 147 پروژه شهرستان زیرکوه در نظر گرفته شده بود که 51 درصد آن تخصیص پیدا کرد.

 

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه امسال حدود 37 میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان زیرکوه در نظر گرفته شده است، ادامه داد: این میزان اعتبارات نسبت به سال گذشته حدود 43 درصد رشد داشته است.

 

وی در ادامه بیان کرد: این میزان اعتبارات برای 160 پروژه در حوزه های مختلف آب، کشاورزی، احیای قنوات، ورزش، راهداری و حمل و نقل، منابع طبیعی و آبخیزداری و ایجاد بندهای خاکی در نظر گرفته شده است.

 

عربشاهی افزود: با توجه به تاکیدات وزارت بهداشت اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان برای حوزه سلامت شهرستان زیرکوه امسال تعیین شده است.

 

فرماندار زیرکوه به بحث احداث بیمارستان این شهرستان اشاره کرد و گفت: امسال برای احداث بیمارستان زیرکوه از ردیف ملی 14 میلیارد تومان تامین خواهد شد و مقرر شده است زمین آن را از سه هکتار به هفت هکتار افزایش دهیم تا یک بیمارستان درخور و شایسته ای احداث شود.

 

وی در پایان عنوان کرد: با توجه به افزایش خاموشی ها و کم بودن منابع آبی زیرکوه امسال اعتبارات حوزه برق شهرستان زیرکوه پنج برابر شده است.

 

 

کد خبر 1078158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha