عید سعید غدیر بزرگترين عید مسلمانان است

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: عید سعید غدیر بزرگترين عید مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه های عبادی_سیاسی نمازجمعه این هفته شهرستان فیروزکوه، گفت: بسیاری از مشکلات و گرفتاری های روزمره ما، به خاطر گناهان و رفتار ما است؛ برای رهایی از آثار گناهان و رفع مشکلات، زیاد استغفار کنیم.
امام جمعه فیروزکوه درباره عید سعید غدیر خم بیان داشت: عید سعید غدیر بزرگترين عید مسلمانان است، برای بزرگداشت این روز، از هیچ کوششی دریغ نکنیم. در این روز، اطعام، هدیه دادن و شاد کردن دیگران، عطر زدن و پوشیدن بهترین لباس ثواب دارد؛ خداوند را به خاطر نعمت ولایت شکر کنیم.
خطیب نمازجمعه فیروزکوه با اشاره پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نمازجمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: پنجم مرداد، روز نماز جمعه را گرامی میداریم؛ نماز جمعه قلب فرهنگی هر شهر است؛ نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا و بصیرت است؛ نماز جمعه ثواب حج و عمره دارد و یک سوره قرآن به این نام است.
حجت الاسلام حیدری در ادامه بیان داشت: مطالبه مردم از دولت سیزدهم، رسیدگی به مسائل اصلی کشور است؛ بیکاری، معیشت طبقات ضعیف، مبارزه با مافیای واردات و سیاست‌های غلط، از جمله این مسائل می باشد.
امام جمعه فیروزکوه افزود: در مدیریت اجرایی، نیاز به یک تحول اساسی داریم؛ باید به جوانان‌ نخبه مؤمن و انقلابی فیروزکوه اعتماد کنیم.
وی خاطر نشان کرد: مدیریت اجرایی فیروزکوه نیاز به یک تحول اساسی دارد، مدیران باید مردمی و جهادی باشند.مدیر دستگاه اجرایی که بعد از ساعت اداری، شهر را ترک کند و کنار مردم نباشد، نمی‌تواند مشکلات مردم را لمس کند.

کد خبر 1078177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha