نرم‌افزار مدیریت مسابقات قرآن دانش‌آموزی در سمنان رونمایی می‌شود

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: نرم افزار مدیریت فرآیند مسابقات تولید حوزه فناوری سمنان طی برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «علی اکبر عرب خراسانی» در جمع خبرنگاران در بهمن ماه سال ۹۹ مقدمه و تجربه ارزشمندی برای میزبانی این استان از سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور در بخش پژوهشی  انجام شده است گفت: آموزش و پرورش دارالمرحمه سمنان از ابتدای تیرماه با پذیرش یک هزار دانش آموزان شرکت کننده از سراسر کشور، مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات را در رشته های پنج گانه بخش پژوهشی آغاز کرده است.

 

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به همکاری حدود ۶۰ داور در مرحله مقدماتی برگزاری این دوره از مسابقات افزود: ۳۰ نفر از ۴۵۰ دانش آموز راه یافته به مرحله نهایی مسابقات قرآن و عترت از استان سمنان هستند.

 

وی با بیان اینکه مسابقات قرآن، عترت و نماز یک رویداد مهم معنوی و مبتنی بر سند تحول بنیادین در حوزه اعتقادی است و خاصیت تربیتی دارد اضافه کرد: دانش آموزان برگزیده در این مسابقات به مسابقات بین المللی قرآن معرفی می شوند.

 

عرب خراسانی از رونمایی  نرم افزار مدیریت فرآیند مسابقات تولید حوزه فناوری سمنان طی برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی  خبردادوافزود: این نرم افزار با قابلیت مدیریت صحیح مسابقات و ذخیره آثار برای سال های آینده در اختیار استان های دیگر قرار می گیرد.

 

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: همچنین در حاشیه  مسابقات نشر معارف اسلامی از طریق دانش آموزان به عنوان حاملان قرآن در جامعه اتفاق می افتد.

 

وی یادآور شد: درالقرآن مرکزی سمنان نیز در خلال این مسابقات با حضور مسئولان کشوری کلنگ‌زنی می شود.

 

عرب خراسانی یادآور شد: ۱۰ رابط در استان سمنان هرکدام با ۱۰۰ دانش آمور در ارتباط بودند و آمادگی و راهنمایی این دانش آموزان را بر عهده داشتند.

کد خبر 1078270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha