لزوم ملموس شدن جشن غدیر در سراسر استان فارس

حجت الاسلام رضایی گفت: باید جشن غدیر را به مراکز فرهنگی نظیر آموزشگاه ها و دانشگاه ها و حتی اماکن مختلف عمومی مثل بازارها و در واقع به سطح جامعه ببریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمد رضایی»، امروز (شنبه 2 مرداد) در جلسه ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت با تاکید بر لزوم اهمیت دادن به جشن عید سعید غدیر گفت: باید جشن غدیر را به سطح جامعه برد و  نباید کار در این زمینه به صورت مقطعی باشد زیرا جایگاه امام علی (ع) از هر جهت بسیار والاست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس افزود: مقطعی کار کردن و محدود کردن اقدامات فرهنگی در موضوع غدیر، آسیبی در برگزاری این مناسبت بزرگ است و باید برای تمام سال برنامه هایی با موضوع غدیر در استان برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: باید غدیر را به مراکز فرهنگی نظیر آموزشگاه ها و دانشگاه ها و حتی اماکن مختلف عمومی مثل بازارها و در واقع به سطح جامعه ببریم.

حجت الاسلام رضایی تاکید کرد: هدف نهضت غدیر را باید در نظر گرفت و با برگزاری برنامه هایی نظیر شادپیمایی روز غدیر باید به انجام حرکت خیابانی بزرگ و واحد اقدام کرد.

وی ادامه داد: فضاسازی محیطی در شهرها و خیابان ها باید با تبلیغات غدیر به صورت گسترده انجام شود تا شاهد ایجاد شور و نشاط اجتماعی در عید ولایت و امامت باشیم و چهره شهر رنگ غدیر و شادی به خود بگیرد.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اعلام کرد: ستاد غدیر استان برای برگزاری باشکوه تر مراسم این عید بزرگ تمام توان خود را به کار گرفته که قابل تقدیر است.

کد خبر 1078448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha