ساخت ۳۴ واحد مسکونی خانوارهای دارای معلول و ایتام آغاز شده است

مدیر بهزیستی فاروج گفت: در سه ماهه امسال پرونده ساخت ۳۴ واحد مسکن برای خانوارهای دارای تک معلول و ایتام تشکیل و آغاز شده است.

«مریم وافری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: در سه ماهه امسال 34 پرونده مسکن مددجویان تشکیل شده که از این تعداد چهار پرونده مربوط به ایتام و 30 پرونده مربوط به خانوارهای تک معلول بوده است.

 

مدیر بهزیستی فاروج افزود: واحدهای مربوط به ایتام با توجه به داشتن زمین، در دست ساخت است که اعتبار بلاعوض برای این افراد، 500 میلیون ریال به علاوه تسهیلات بنیاد مسکن است.

 

وافری، کمک بلاعوض تسهیلات به خانوارهای تک معلول بر اساس دستورالعمل های سال گذشته در ساخت مسکن را 80 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: تسهیلات بلاعوض بنیاد مسکن به این خانوارها، 300 میلیون ریال است.

 

وی افزود: سال گذشته 32 واحد مسکن به جامعه توانبخشی، زنان سرپرست خانوار و ایتام تحویل داده شد که از این تعداد 13 واحد مربوط به خانوارهای دارای تک معلول بوده است.

 

مدیر بهزیستی شهرستان فاروج با اشاره به نیاز به مسکن 12 خانوار دارای دو معلول گفت: پرونده مسکن این خانوارها در مرحله تحویل زمین است و  از این تعداد 6 خانوار در سطح روستاها و 6 خانوار در سطح شهر ساکن هستند.

 

وافری گفت: تسهیلات بلاعوض خانواده های دارای دو معلول به بالا، 850 میلیون ریال است.

 

کد خبر 1078605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha