غدير وحدت آفرين است

حجت الاسلام احمدی گفت: واقعه غدير بايد سرمشق و الگوی همگان باشد زیرا غدير وحدت آفرين است و بايد به صورت علمی، منطقی و عقلانی به موضوع غدیر در جامعه بپردازیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سیدعلی احمدی»، در سخنرانی به مناسبت عید سعید غدیر در مسجد «ایرانی» گفت: عيد غدير خم، تجلی‌ گاه امامت و ولايت است و دهه ولایت و امامت از مهمترین مناسبت های شیعیان است که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

مروج قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: از باطن ائمه معصومین (ع) و مولای متقیان حضرت علی (ع) در گرفتاری ها و مشکلات می توان همت و کمک خواست و اگر با صداقت کامل طلب حاجت کنیم حاجات ما را برآورده خواهد کرد.

وی اضافه کرد: تمامی معصومين (ع) نسبت به غدير اهتمام داشته و تشريح این عید بزرگ از ابعاد گوناگون دارای اهميت ويژه است.

حجت الاسلام احمدی تاکید کرد: دين مداران و دين شناسان با بهره گيری از پيام غدير باید برای انتقال پیام غدیر تلاش و يكی از ابعاد مهم غدير بحث امامت و ولايت است که در اسلام و اسلام شناسی از جايگاه ويژه برخوردار است.

وی ادامه داد: مهمترين عامل استمرار و تثبيت دين و پايه های اعتقادی دين ولايت، امامت و سپس نبوت است كه اين مهم را پيامبر (ص) به جامعه تبيين كرد.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: واقعه غدير بايد سرمشق و الگوی همگان باشد زیرا غدير وحدت آفرين است و بايد به صورت علمی، منطقی و عقلانی به موضوع غدیر در جامعه بپردازیم.

خاطر نشان می شود، حجت الاسلام «سیدعلی احمدی» از فعالان و مروج قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به میمنت دهه ارزشمند ولایت و امامت در مساجد «۱۴ معصوم (ع)»، «حضرت موسی ابن جعفر (ع)»، مسجد «ولیعصر (عج)» در شاه قلی بیگی و مسجد «ایرانی» به ایراد سخنرانی در مورد واقعه و اهمیت غدیر پرداخت.

کد خبر 1078672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha