همایش و پویش حوزه و فضای مجازی فراخوان شد

همایش و پویش حوزه و فضای مجازی به همت مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، همایش و پویش حوزه وفضای مجازی به همت مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه در موضوعاتی مانند «حوزه و فضای مجازی»، «آینده پژوهی فضای مجازی»، «آموزش مجازی» و «معرفی حوزه و روحانیت» برگزار می شود.

 

همچنین «زیست طلاب در فضای مجازی»، «کنشگری طلاب در فضای مجازی»، «فرصت ها و تهدیدهای حضور طلاب در فضای مجازی»، «مفهوم شناسی و تبیین فضای مجازی اسلامی»، «شاخصه های حضور جریان ساز در فضای مجازی»، «بصری سازی مفاهیم علمی حوزه» و «تبیین استانداردهای تدریس در فضای مجازی» به عنوان برخی ریزموضوعات در نظر گرفته شده برای این همایش است.

 

بر این اساس حوزویان می توانند آثار خود را در قالب های مختلفی مانند پژوهش (کتاب، مقاله و پایان نامه)، ایده و سوژه (به صورت طرح آماده و قابل اجرا)، متن (یادداشت، سناریو، فیلمنامه، بازی ‌نامه، تحلیل و تیتر)، تصویر (عکس، گرافیک، عکس نوشته، وکتور، داده نما، پوستر،کاریکاتور و گزارش تصویری)، صوت (پادکست)، ویدئو (کلیپ، موشن، فیلم کوتاه، انیمیشن، مستند و گزارش خبری)، بازی و نرم‌افزار( اپلیکیشن) و یا مدیریت و راه اندازی کانال یا گروه فعال در شبکه های اجتماعی ارسال دارند.

 

بر اساس مقررات این همایش و پویش فراخوان شده، شرکت حوزویان در بیش از یک رشته بلامانع است، ضمن آن که رعایت تمام استانداردهای لازم در ارسال اثر الزامی خواهد بود.

 

همچنین حوزویان می توانند برای شرکت در همایش و پویش «حوزه و فضای مجازی»، آثار خود را تا پانزدهم مرداد ماه سال جاری از طریق شبکه های اجتماعی ایتا و سروش به نشانی hresane110 و یا پست الکترونیکی hresane110@gmail.com ارسال کنند.

 

جذب ۳ نفر از برگزیدگان در عرصه رسانه و فضای مجازی؛ امکان پذیرش شایستگان به عنوان سرباز طلبه در مرکز رسانه، پذیرش به عنوان استاد در عرصه رسانه و فضای مجازی یا نخبه ذیل نخبگان و بهره مندی از مزایای نخبگان؛ امکان چاپ مقالات برگزیده و کمک در جهت چاپ کتب برگزیده، انتشار و پخش آثار برگزیده در رسانه حوزه (خبرگزاری، تلویزیون اینترنتی، شبکه های اجتماعی، رسانه های استانی و ملی) و همچنین کمک در به ثمر رسیدن و اجرای ایده ها، سوژه ها و سناریوهای برگزیده از جمله جوایز معنوی این همایش و پویش خواهد بود.

 

همایش و پویش «حوزه و فضای مجازی» برای رتبه های اول تا سوم هر رشته نیز به ترتیب ۵، ۳ و ۱.۵ میلیون تومان به عنوان جایزه نقدی در نظر گرفته است.

کد خبر 1078802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha